Gemeente Alphen aan den Rijn


Verleende beschikkingen

De burgemeester en het college van burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn maken bekend dat er, op grond van de Algemene plaatselijke verordening 2000, voorschriften zijn gesteld en ontheffing zijn verleend voor:

* Het houden van een Kerstmarkt op 14 december 2002 in de Maranathakerk aan de Raadhuisstraat;

* Het houden van de Zomermarkten op 3, 17 en 31 juli 2003 en op 14 augustus 2003 in het centrum van Alphen aan den Rijn;
* Het houden van een kerstzangdienst op het Thorbeckeplein op 23 december 2003 van 20.00 uur tot 21.30 uur.

Kopieën van bovengenoemde beschikkingen liggen tot zes weken na publicatiedatum van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, vrijdagavond van18.30 tot 20.00 uur en zaterdagmorgen van 10.00 tot 12.00 uur ter inzage bij de ontvangstbalie in het Stadhuis, Stadhuisplein1. Ingevolge de Algemene wet bestuursrecht worden belanghebbenden in de gelegenheid gesteld tot zes weken na verzenddatum van de beschikkingen bezwaren schriftelijk kenbaar te maken aan de burgemeester van Alphen aan den Rijn, Postbus 13, 2400 AA Alphen aan den Rijn.

© Gemeente Alphen aan den Rijn, 10 december 2002 laatste wijziging