Inforay-Palm oplossing biedt overal en te allen tijde inzicht in verkoopprestaties

Koppeling Inforay Sales Monitor en Palm handheld-computer

Leusden, 10 december 2002 - In samenwerking met Palm biedt Inforay een combinatie aan van een Sales Monitor en een Palm Tungsten|W handheld-computer met draadloze connectie. Deze oplossing maakt het commerciële medewerkers en managers mogelijk om niet alleen op hun desktop PC maar ook overal en te allen tijde inzage te krijgen in de dagelijkse verkoopprestaties ten opzichte van budget en planning. De gebruiker kan met de Palm handheld-computer via een draadloze GPRS-verbinding zijn relevante gegevens bekijken.

Deze Sales Monitor werkt met commerciële prestatie-indicatoren, die aan de specifieke behoefte van een bedrijf kunnen worden aangepast. Voorbeelden hiervan zijn de omzet en marge, per klant, per medewerker of per regio. Voor de gegevens die voor deze indicatoren nodig zijn, kan de Sales Monitor worden gekoppeld aan de bestaande automatiseringssystemen, waaronder SAP, Siebel en Exact. Dit maakt het mogelijk om de cruciale verkoopinformatie aan alle commerciële medewerkers ter beschikking te stellen. Hierdoor kunnen zij zelf direct actie ondernemen wanneer prestaties achterlopen op budget of target. De Sales Monitor is een standaard applicatie die wordt geïmplementeerd door Inforay of een van zijn partners, waarbij de software tevens kan worden aangepast aan de specifieke behoeften en koppelingen worden gemaakt met de aanwezige ICT-systemen. De Sales Monitor wordt volledig werkend en geïntegreerd met de bestaande IT-omgeving opgeleverd, inclusief Palm Tungsten|W en de Sales Monitor.

Over Inforay
Inforay levert producten die het mogelijk maken om in korte tijd webgebaseerde monitors te creëren, die specifiek zijn ontworpen om met een minimum aan inspanning aan een groot aantal gebruikers ter beschikking te stellen. Het monitoren van zakelijke prestaties op continue basis ('business performance monitoring') voldoet aan de huidige werkelijke klantwens binnen het toepassingsgebied van business intelligence. Het voorziet in een verzameling 'dashboards' voor elke belangrijke rol binnen een organisatie, of binnen een proces. In plaats van gegevens achteraf te analyseren, maakt de Inforay-oplossing het mogelijk direct actie te ondernemen op individuele basis. De oplossingen van Inforay zijn platform- en technologie-onafhankelijk. Inforay is in 1994 opgericht. Het hoofdkantoor is in Nederland gevestigd en hier vindt ook de productontwikkeling plaats.

Contactpersonen voor de pers:
Inforay International bv, Robert Jan Galema, telefoon 033 - 434 74 74 of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon 023 - 562 82 08