Fujifilm


10 december 2002
Modificatie S2 Pro camera

Fujifilm Nederland is door het hoofdkantoor van Fujifilm in Tokio op de hoogte gebracht van het volgende feit. Bij een klein aantal FinePix S2 Pro cameras (zie de serienummers beneden) die recentelijk aan klanten in Nederland verkocht zijn, zou sprake kunnen zijn van een zogenaamd batterij probleem. Dit specifieke probleem kan in het kort als volgt worden beschreven: Het symbool Err verschijnt op het bovenste display en het LCD scherm, wanneer de AA of Lithium batterijen verwisseld worden en de camera vervolgens niet meer functioneert. Uit voorzorg, heeft Fujifilm alle cameras uit de voorraad gecontroleerd. Volgens onze gegevens zijn echter een beperkt aantal cameras reeds op de Nederlandse markt verkocht. Het probleem kan pas optreden wanneer de batterijen zijn verwisseld. Het is zelf mogelijk dat het probleem gedurende de hele levensduur van de camera niet optreedt.Fujifilm Nederland B.V. wil echter graag zorg dragen voor een volledige klantentevredenheid over onze producten. Vandaar dat Fujifilm Nederland B.V. elke FinePix S2 Pro camera die bovenstaand probleem zou kunnen vertonen (zie serienummers) voor haar klanten uit voorzorg geheel gratis wil evalueren en zonodig modificeren. Indien u na 28 oktober 2002 een FinePix S2 Pro camera gekocht heeft met een serienummer uit de volgende range: · van 24L00921 t/m 24L00936 · van 24L00945 t/m 24L00968 · van 24L00975 t/m 24L00976 · van 24L00985 t/m 24L00988 · van 24L00997 t/m 24L01000 · van 24L01049 t/m 24L01050 · van 24L01052 t/m 24L01052 · van 24L01113 t/m 24L01157 · van 24L01159 t/m 24L01160 neemt u dan contact op met onze service afdeling, de heer L. Visser, telefoonnummer: 010-2812505 om af te stemmen wanneer u uw camera kunt laten modificeren. Fujifilm Nederland wil graag benadrukken, dat klanten die hun vertrouwen aan de excellente S2 Pro camera hebben gegeven, geen reden voor ongerustheid hebben. Een grote groep fotografen gebruikt de FinePix S2 Pro echter voor zakelijke en commerciële doeleinden Fujifilm Nederland wil er absoluut zeker van zijn, dat de camera naar volle tevredenheid functioneert. Wij vertrouwen erop, dat dit serviceaanbod bijdraagt tot het verder verhogen van de klantentevredenheid. Wij danken u voor uw continue vertrouwen in onze producten en mocht u enige twijfel hebben, neem dan direct contact op via het bovenstaande telefoonnummer voor meer informatie. Met vriendelijke groet, FUJIFILM NEDERLAND B.V. E. de Jonge General Manager