Fujifilm
10 december 2002
Modificatie S2 Pro camera
Fujifilm Nederland is door het hoofdkantoor van Fujifilm in Tokio op
de hoogte gebracht van het volgende feit. Bij een klein aantal FinePix
S2 Pro cameras (zie de serienummers beneden) die recentelijk aan
klanten in Nederland verkocht zijn, zou sprake kunnen zijn van een
zogenaamd batterij probleem. Dit specifieke probleem kan in het kort
als volgt worden beschreven: Het symbool Err verschijnt op het
bovenste display en het LCD scherm, wanneer de AA of Lithium
batterijen verwisseld worden en de camera vervolgens niet meer
functioneert. Uit voorzorg, heeft Fujifilm alle cameras uit de
voorraad gecontroleerd. Volgens onze gegevens zijn echter een beperkt
aantal cameras reeds op de Nederlandse markt verkocht. Het probleem
kan pas optreden wanneer de batterijen zijn verwisseld. Het is zelf
mogelijk dat het probleem gedurende de hele levensduur van de camera
niet optreedt.Fujifilm Nederland B.V. wil echter graag zorg dragen
voor een volledige klantentevredenheid over onze producten. Vandaar
dat Fujifilm Nederland B.V. elke FinePix S2 Pro camera die bovenstaand
probleem zou kunnen vertonen (zie serienummers) voor haar klanten uit
voorzorg geheel gratis wil evalueren en zonodig modificeren. Indien u
na 28 oktober 2002 een FinePix S2 Pro camera gekocht heeft met een
serienummer uit de volgende range: · van 24L00921 t/m 24L00936 · van
24L00945 t/m 24L00968 · van 24L00975 t/m 24L00976 · van 24L00985 t/m
24L00988 · van 24L00997 t/m 24L01000 · van 24L01049 t/m 24L01050 · van
24L01052 t/m 24L01052 · van 24L01113 t/m 24L01157 · van 24L01159 t/m
24L01160 neemt u dan contact op met onze service afdeling, de heer L.
Visser, telefoonnummer: 010-2812505 om af te stemmen wanneer u uw
camera kunt laten modificeren. Fujifilm Nederland wil graag
benadrukken, dat klanten die hun vertrouwen aan de excellente S2 Pro
camera hebben gegeven, geen reden voor ongerustheid hebben. Een grote
groep fotografen gebruikt de FinePix S2 Pro echter voor zakelijke en
commerciële doeleinden Fujifilm Nederland wil er absoluut zeker van
zijn, dat de camera naar volle tevredenheid functioneert. Wij
vertrouwen erop, dat dit serviceaanbod bijdraagt tot het verder
verhogen van de klantentevredenheid. Wij danken u voor uw continue
vertrouwen in onze producten en mocht u enige twijfel hebben, neem dan
direct contact op via het bovenstaande telefoonnummer voor meer
informatie. Met vriendelijke groet, FUJIFILM NEDERLAND B.V. E. de
Jonge General Manager