---
Connect-IT vernieuwt softwareproduct voor kleinere contactcenters
---
Versie 2.2 van de Oké Communicator: nieuw design en voorspellende belfunctie
Weert, 09/26/2002
Het Nederlandse computertelefoniebedrijf Connect-IT Communication heeft een vernieuwde versie op de markt gebracht van de Oké Communicator, zijn softwareproduct voor call- en contactcenters. De toepassing automatiseert en integreert het inkomende en uitgaande telefoon-, voicemail-, fax-, e-mail-, webchat- en webcall-verkeer in interne en externe contactcenters vanaf 10 'seats'. De nieuwe Oké Communicator, versie 2.2, is uitgerust met een nieuw, eenvormig design en een geautomatiseerde uitbelfunctie ("predictive dialer"). Een verdere verhoging van de gebruiksvriendelijkheid stond voorop.
Nieuwe GUI
Connect-IT heeft de Oké Communicator een ander, eenvormig, gezicht gegeven
via een nieuwe GUI (Graphical User Interface). Alle delen van het
softwareproduct - Oké Reporter, Oké Voice Logging, Unified Messaging System
en Oké Call Handler - hebben één en hetzelfde design. Door het nieuwe
design en de eenheid in vormgeving is de Oké Communicator nog
gebruiksvriendelijker geworden voor contactcentermedewerkers.
Oké Predictive Dialer
Met de in versie 2.2 nieuwe "predictive dialer"-functie wordt een lijst met
telefoonnummers automatisch gebeld. Niet meer aangesloten nummers en
oproepen die niet beantwoord worden, worden door de Oké Communicator in een
aparte lijst geplaatst. De Oké Predictive Dialer voorspelt wanneer een
agent een volgend gesprek kan voeren. Dat geldt zowel voor inbound als
blended (inbound en outbound tegelijkertijd) calls. De predictive dialer is
een zelflerend systeem dat voorspellen mogelijk maakt. De functie verhoogt
aanzienlijk de productiviteit in een call- en contactcenter.
Nieuwe hardware
Eveneens nieuw bij versie van 2.2 van de Oké Communicator is dat het aantal
poorten is verhoogd. Het systeem is nu schaalbaar van 10 tot 1.000
aansluitingen.
---
END
---
Over Connect-IT
Connect-IT Communication, een 100%-dochter van Telematica
International, is een computertelefoniebedrijf. Zijn
softwaretoepassing Oké Communicator optimaliseert de
communicatie in interne en externe call- en contactcenters
met 10 tot 1.000 agenten. De applicatie automatiseert en
integreert de inkomende en uitgaande communicatie via
verschillende kanalen (telefoon, voicemail, fax, e-mail,
web). De Oké Communicator transformeert een Windows
NT/2000-systeem tot een multimedia-contactcenter en
integreert traditionele PBX (Private Branch Exchange)-,
ACD (Automatic Call Distributor)-, IVR (Interactive Voice
Response)-, voicemail-, Unified Messaging- en faxsystemen.
De toepassing maakt on-linetoezicht en
real-time-rapportering en -bijsturing mogelijk. Ze is
schaalbaar en geoptimaliseerd voor een snelle installatie,
configuratie en integratie met andere systemen door
value-added resellers (VAR's). De Oké Communicator is
gericht op de zakelijke dienstverleningsmarkt, de
gezondheidssector, de vervoer- en reisbranche, de groot-
en detailhandel, de woningbouw en de financiële en
onderwijsinstellingen. Interelectra, Rabobank, Manpower en
VL Wonen gebruiken de applicatie van Connect-IT in hun
contactcenters.
Voor meer informatie
Connect-IT (www.oke-communicator.com), Schatbeurderlaan
10, Postbus 109, NL-6000 AC Weert
Sander Bakker, tel: +31 (0)495 584 800, fax: +31 (0)495
584 869
E-mail: s.bakker@connect-it.ti.nl
NewsEngine PR (www.newsenginepr.com), Paasheuvelweg 26,
NL-1105 BJ Amsterdam
Claudia Mairböck, tel: +31 (0)20 567 2170, fax: +31 (0)20
567 2177
E-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com
Ref.:CIT0023-D0B3E