Conclusion Communication publiceert white paper over e-mail marketing
Maarn, 24 september 2002 - Conclusion Communication heeft een white paper
over elektronische nieuwsbrieven en direct e-mail gepubliceerd. Het document
geeft onder andere concrete tips over hoe e-mail marketing past binnen de
totale marketingmix, welke elementen een redactiestatuut bevat, wat de
mogelijkheden zijn van de opmaak en hoe de respons op e-mail marketing
nauwkeurig kan worden gemeten.
"E-mail marketing behoort tot de meest effectieve marketingmiddelen", licht
Theo Koster, directeur van Conclusion Communication, toe. "In vergelijking
met andere marketingmiddelen biedt e-mail marketing veel meer mogelijkheden.
Uitgebreide grafische mogelijkheden en audio- en videotoepassingen zijn
eenvoudig in e-mail te integreren. Verzending kan gebeuren op het moment dat
de ontvanger er behoefte aan heeft. De boodschap is uitstekend af te stemmen
op de geadresseerde op basis van persoonlijke karakteristieken. En de
respons op e-mail marketing is goed meetbaar."
Conclusion Communication wil deze kennis graag delen. Geïnteresseerden
kunnen via de website van Conclusion Communication geheel kosteloos een
exemplaar aanvragen.
Over Conclusion Communication
Conclusion Communication is een full-service marketing- en
communicatiebureau. De disciplines variëren van marktonderzoek en
internetmarketing tot projectcommunicatie en copywriting. De professionals
van Conclusion Communication beschikken over ruime ervaring in marketing en
communicatie. Ze combineren dit met gedegen inzicht in de marktsegmenten
ICT, openbare orde en veiligheid, energie en media. Op het snijpunt van
markt en marketing biedt Conclusion Communication vier diensten: marketing,
projectcommunicatie, verandercommunicatie en dot.communication
(internetmarketing). De professionals van Conclusion Communication nemen het
gehele traject voor hun rekening, van strategie- en conceptontwikkeling tot
planning en uitvoering.