Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Ridit Business Software benoemt Patrick Peren tot Communicatiemanager

Hardinxveld-Giessendam, 24 september 2002 Ridit Business Software, softwareleverancier gespecialiseerd in oplossingen voor beter management van service- en reparatieprocessen ter verhoging van de servicegraad, heeft bekend gemaakt dat Patrick Peren onlangs in dienst is getreden als Communicatiemanager. Peren is in zijn functie verantwoordelijk voor alle communicatie- en marketingactiviteiten van Ridit. Hiervoor was Peren werkzaam als Marketing Coördinator Benelux bij Novell Nederland.

Peren studeerde bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam met als afstudeerrichting Marketing Management. Momenteel studeert hij Economische Psychologie aan de Katholieke Universiteit Brabant te Tilburg, waar de nadruk ligt op de aspecten consumentengedrag en marktonderzoek. Peren startte zijn loopbaan bij Novell, waar hij werkzaam was als marketing coördinator voor de regio Benelux. In deze functie was hij onder andere verantwoordelijk voor de organisatie van beurzen, congressen en seminars, redactie van het externe kwartaalblad en de website Benelux. Tevens bekleedde hij bij Novell de functie van product marketeer.

Ik zie deze baan bij Ridit als een nieuwe uitdaging , aldus Peren. Ridit is een snelgroeiende organisatie met enthousiaste medewerkers en een goede visie op de markt. Het is een innovatief bedrijf. Zo heeft de nieuwe servicestrategie Object Relationship Management die door Ridit is ontwikkeld veel potentie voor de toekomst. Ik denk we in korte tijd in staat zijn om de naamsbekendheid van Ridit aanzienlijk te verhogen .

d795f4.jpgOver Ridit Business Software

Ridit (sinds 1986) is een softwareleverancier gespecialiseerd in oplossingen voor reparatie- en serviceactiviteiten en productielogistiek met als doel het verhogen van de servicegraad. Basis van de oplossingen vormt de op Windows geënte software van AccountView. Met deze software is het mogelijk bedrijfsprocessen snel en flexibel te integreren, al dan niet met internet front end. Speciaal voor reparatie- en servicebedrijven ontwikkelde Ridit een servicestrategie onder de naam Object Relationship Management. Daarnaast biedt het bedrijf ERP (Enterprise Resource Planning)-oplossingen voor discrete productie en voor de semi-procesindustrie. Ridit werkt onder meer voor Toyota industrial equipment, Rolls Royce Marine Benelux, Liebherr Nederland en Sony Chemicals. Meer informatie over Ridit is te vinden op www.ridit.nl.