Geachte persrelatie,
Op 12 september vindt de tweede CRM dialoog plaats. De CRM dialoog en CRM drink is een initiatief van de CRM expertgroep van de DMSA. Dit evenement wordt ingezet als platform voor kennisuitwisseling. Bezoekers zijn beslissers en beleidsmakers die binnen hun organisatie strategisch verantwoordelijk zijn voor CRM. CRM professionals voeren de CRM dialoog om de twee maanden in Vakzuid in Amsterdam.
Op 12 september spreekt drs. Jan Lantink, Rijksuniversiteit Groningen/Algemeen directeur NWQ en wordt de case van het tv-programma Wannahaves belicht. U bent van harte welkom.
Wanneer:
Donderdag 12 september, 16:00 uur
Waar:
Café-restaurant Vakzuid (Olympisch Stadion), Amsterdam Waarover:
Voorwaarden voor het effectief inzetten van CRM
Programma
CRM kader: CRM voorwaarden
drs. Jan Lantink, Rijksuniversiteit Groningen/Algemeen directeur NWQ
Wat zijn de juiste beleids- en organisatie voorwaarden zijn voor het
effectief inzetten van CRM? Klantdifferentiatie is één van de voorwaarden.
Aan de hand van het programma "Morrend Landvolk©" zal worden geïllustreerd
dat er gebruik kan worden gemaakt van bijzondere kenmerken van klanten:
de zogenaamde frustratieprofielen.
CRM case: Wannahaves
drs. Michiel Reinoud, Chief Marketing Officer
Wannahaves is een multimediaal life style concept. Een bedrijf dat zich
kenmerkt door klantgericht denken. Michiel Reinoud geeft uitleg over hoe de
CRM voorwaarden succesvol zijn toegepast in deze organisatie.
Agenda
16.00 Ontvangst
16.30 CRM kader
17.15 CRM case
18.00 Aanvang CRM drink
U komt? Meld u dan aan via de online kalender op www.dmsa.nl of stuur een
mailtje naar Monique Vierdag via m.vierdag@dmsa.nl . Bij haar kunt u ook
terecht voor vragen en reacties.
Tot donderdag 12 september!
Met vriendelijke groet,
DMSA, Nederlandse Associatie voor Direct Marketing,
Distance Selling en Sales Promotion
Genevion Keune
PR & Communicatie
Postbus 75 959
1070 AZ Amsterdam
020 517 12 12 (T)
020 517 12 99 (F)
www.dmsa.nl
g.keune@dmsa.nl
See you in Groningen van 29/9 t/m 1/10!