Provincie timmert aan de weg met Europese bijdragen
Als vervolg op de eerste, succesvolle reclamecampagne die de mogelijkheid om Europese bijdragen te krijgen onder de aandacht bracht, is de provincie Flevoland een tweede campagne gestart.
Met posters, advertenties in vaktijdschriften en radiospotjes op
Omroep Flevoland worden projecten onder de aandacht gebracht die mede
met Europese bijdragen mogelijk zijn gemaakt.
De campagne brengt de diversiteit van de projecten onder aandacht. Met
de slogan Mijn idee wordt onder andere aandacht gegeven aan een Regio
Taxi in Dronten en een werkgelegenheidsproject voor vrouwen in Almere.
De slogan slaat op het feit dat de ideeën van de indieners centraal
staan in de projectaanvraag. Een goed idee kan in praktijk
gerealiseerd worden met behulp van Europese bijdragen.
Inmiddels zijn veel projecten ingediend en gehonoreerd. Projecten die
ingediend zijn door bedrijven, gemeenten en andere organisaties en
allemaal met (co)financiering van Europese gelden gerealiseerd zijn of
worden. De reclamecampagne is bedoeld als een oproep voor een ieder
die denkt een idee te hebben maar misschien bang is om al in een vroeg
stadium tegen een berg papieren of informatie en regelgeving aan te
lopen. Via de website www.flevoland.nl/europa kunt u zich laten
informeren over de vele verschillende mogelijkheden.
Op deze website vindt u alle nuttige informatie over de Europese
bijdragen in Flevoland. Bovendien vindt u op de site het laatste
nieuws met betrekking tot de diverse projecten en regelingen. Verder
kunt u zich aanmelden voor de ontvangst van een e-zine, een
elektronische nieuwsbrief. En u kunt snel contact opnemen met de
verschillende projectleiders die u verder kunnen begeleiden bij het
indienen van projectvoorstellen.
Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen met de afdeling
Programma Management Europa