Ingezonden persbericht
Persbericht
Wie heeft de beste campagne en -nieuwsbrief voor e-mailmarketing?
De Eerste Nationale E-mail Marketing & E-mail Publishing Awards
Tot voor kort konden marketeers er slechts van dromen: een medium
waarmee informatie niet alleen individueel en efficiënt kan worden
verspreid, maar dat ook automatisch de reacties van elke ontvanger in
kaart kan brengen. Meteen gelezen? Meer informatie? Nu aanschaffen? Je
vrienden vertellen? E-mail biedt marketeers uitmuntende mogelijkheden
bestaande en nieuwe klanten te bereiken. Toch wordt het medium nog
weinig gebruikt en er zijn er weinig voorbeelden bekend van goede
campagnes.
Telecommerce Community en Van Dusseldorp & Partners hebben daarom het
initiatief genomen voor een nieuwe prijs: een prijs voor de beste
e-mailcampagne van Nederland. Om adverteerders en marketeers inzicht te
geven in het effect en de mogelijkheden van email marketing, en om de
pioniers te belonen voor hun creativiteit en professionaliteit. Bureaus
en opdrachtgevers kunnen hun e-mail campagnes en nieuwsbrieven inzenden
voor de prestigieuze Eerste Nationale E-mail Marketing & E-mail
Publishing Awards. Op 11 september vindt de uitreiking van de awards
plaats tijdens De Eerste Nationale E-mailMarketing Conferentie.
De organisatie heeft inmiddels tal van inzendingen ontvangen: zowel
vanuit reclamebureaus als vanuit de uiteenlopende opdrachtgevers is de
belangstelling groot.
De Awards zullen in twee categorieën uitgereikt worden:
* E-mail Marketing, een marketingcampagne in een duidelijk afgesloten
tijd en met vooraf afgesproken doelstellingen die voornamelijk via
e-mail wordt uitgevoerd.
* E-mail Publishing, gericht op het periodiek informeren, winnen,
binden en behouden van relaties via e-mail.
De beste inzenders zullen op 11 september hun e-mailnieuwsbrief en
marketingcampagne kort presenteren en toelichten. De stem van zowel het
publiek als die van een vakjury zal bepalen wie de Awards in ontvangst
mogen nemen.
BBP bv is een business-to-business uitgeverij en organisatiebureau,
gespecialiseerd in het realiseren van vaktijdschriften, websites,
e-zines, vakboeken, vakbeurzen en congressen. BBP geeft het Nederlandse
bedrijfsleven informatie over klantcontact en relatiemanagement.
Kernbegrippen hierbij zijn CRM, e-business en contactcenters. Daarnaast
realiseert BBP sponsored magazines (voorbeelden relatietijdschriften,
nieuwsbrieven en personeelsbladen) voor derden .
Van Dusseldorp & Partners is een onderzoeksbureau gevestigd in
Amsterdam
met een internationaal team en een wereldwijd netwerk. Het bureau
levert
business intelligence diensten op het gebied van nieuwe media:
onderzoek, nieuwsbrieven, seminars en briefings.
---
Ingezonden persbericht