DOE EEN WENS STICHTING NL

Unieke samenwerking tussen Holiday on Ice en Doe Een Wens Stichting

Onder het motto 'Holiday on Ice maakt uw droom waar' verwelkomt de ijsshowproducent in het seizoen 2002 / 2003 haar 300 miljoenste bezoeker. Alle reden om dit te vieren met de bezoekers van de show en tevens haar steentje bij te dragen aan een stroming die het Nederlandse bedrijfsleven momenteel in de greep heeft: maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Holiday on Ice heeft in de Doe Een Wens Stichting Nederland een partner gevonden waarmee dat uitstekend kan. Beide organisaties maken dromen waar, de één voor gezonde mensen, de ander voor kinderen met een levensbedreigende ziekte.

Iedere show een wens
Van oktober 2002 tot en met mei 2003 doet Holiday on Ice 70 verschillende steden aan. In iedere show mag één bezoeker een wens doen. Hoe deze bezoeker wordt geselecteerd, is een verrassing. Maar iedereen die de show bezoekt, speelt mee! Een deskundige jury toetst - per stad - de originaliteit, creativiteit en haalbaarheid van de wensen die zijn gedaan. Eén wensmaker per stad wordt genomineerd en beloond met een Holiday on Ice Fun Pack en toegangstickets voor de hele familie voor de show van volgend jaar.

Selectie 300 Miljoenste Fan
Uit de nominaties kiest een nationale jury aan het einde van de tournee de winnende wens van het betreffende land. Deze winnaars zijn de officiële 300 Miljoenste Fans van Holiday on Ice. Tijdens een VIP event op een surprice bestemming worden zij met hun gezin in de watten gelegd. Natuurlijk ontbreekt een officieel 300 Miljoenste Certificaat niet. Bovendien ontvangen de winnaars een ticket for life voor alle toekomende Holiday on Ice shows. Als klap op de vuurpijl worden de wensen van de winnaars op een daarvoor geschikt tijdstip tot werkelijkheid gemaakt!

Doe Een Wens Stichting en Holiday on Ice samen op zoek naar 300 Miljoenste Fan
Komend seizoen steunt Holiday on Ice de Doe Een Wens Stichting in Nederland, Stichting Herzenswünsche in Duitsland en Make A Wish Foundation in het Verenigd Koninkrijk. Deze liefdadigheidsinstanties streven er naar wensen in vervulling te laten gaan van kinderen met een levensbedreigende ziekte. Holiday on Ice vermeldt in alle communicatie-uitingen de namen van de betreffende stichtingen en presenteert in alle PR activiteiten de stichtingen als officiële partner.

Bovendien ontwikkelt Holiday on Ice een aantal activiteiten op en rond het ijs om de vrijwilligers van de stichtingen in het zonnetje te zetten. Zodoende helpt Holiday on Ice deze organisaties met het vergroten van hun bekendheid. Tenslotte spelen Doe Een Wens, Make A Wish en Herzenswünsche een cruciale rol in de selectie van de 300 Miljoenste Fan, want vertegenwoordigers van de stichtingen maken deel uit van de jury die de winnende wensen selecteert!

Doe Een Wens Stichting op locatie
Gedurende alle shows krijgt de Doe Een Wens Stichting de kans om zich te profileren door middel van informatiestands, reclameboodschappen en het werven van donateurs. Tevens biedt Holiday on Ice de Stichting de kans om mee te liften op alle communicatieboodschappen over de ijsshow.

De Doe Een Wens Stichting is erg gelukkig over deze samenwerking. Op deze wijze kan ze het grote publiek bereiken en haar naamsbekendheid vergroten.