DOE EEN WENS STICHTING NL
Unieke samenwerking tussen Holiday on Ice en Doe Een Wens Stichting
Onder het motto 'Holiday on Ice maakt uw droom waar' verwelkomt de
ijsshowproducent in het seizoen 2002 / 2003 haar 300 miljoenste
bezoeker. Alle reden om dit te vieren met de bezoekers van de show en
tevens haar steentje bij te dragen aan een stroming die het
Nederlandse bedrijfsleven momenteel in de greep heeft: maatschappelijk
verantwoord ondernemen.
Holiday on Ice heeft in de Doe Een Wens Stichting Nederland een
partner gevonden waarmee dat uitstekend kan. Beide organisaties maken
dromen waar, de één voor gezonde mensen, de ander voor kinderen met
een levensbedreigende ziekte.
Iedere show een wens
Van oktober 2002 tot en met mei 2003 doet Holiday on Ice 70
verschillende steden aan. In iedere show mag één bezoeker een wens
doen. Hoe deze bezoeker wordt geselecteerd, is een verrassing. Maar
iedereen die de show bezoekt, speelt mee! Een deskundige jury toetst -
per stad - de originaliteit, creativiteit en haalbaarheid van de
wensen die zijn gedaan. Eén wensmaker per stad wordt genomineerd en
beloond met een Holiday on Ice Fun Pack en toegangstickets voor de
hele familie voor de show van volgend jaar.
Selectie 300 Miljoenste Fan
Uit de nominaties kiest een nationale jury aan het einde van de
tournee de winnende wens van het betreffende land. Deze winnaars zijn
de officiële 300 Miljoenste Fans van Holiday on Ice. Tijdens een VIP
event op een surprice bestemming worden zij met hun gezin in de watten
gelegd. Natuurlijk ontbreekt een officieel 300 Miljoenste Certificaat
niet. Bovendien ontvangen de winnaars een ticket for life voor alle
toekomende Holiday on Ice shows. Als klap op de vuurpijl worden de
wensen van de winnaars op een daarvoor geschikt tijdstip tot
werkelijkheid gemaakt!
Doe Een Wens Stichting en Holiday on Ice samen op zoek naar 300
Miljoenste Fan
Komend seizoen steunt Holiday on Ice de Doe Een Wens Stichting in
Nederland, Stichting Herzenswünsche in Duitsland en Make A Wish
Foundation in het Verenigd Koninkrijk. Deze liefdadigheidsinstanties
streven er naar wensen in vervulling te laten gaan van kinderen met
een levensbedreigende ziekte. Holiday on Ice vermeldt in alle
communicatie-uitingen de namen van de betreffende stichtingen en
presenteert in alle PR activiteiten de stichtingen als officiële
partner.
Bovendien ontwikkelt Holiday on Ice een aantal activiteiten op en rond
het ijs om de vrijwilligers van de stichtingen in het zonnetje te
zetten. Zodoende helpt Holiday on Ice deze organisaties met het
vergroten van hun bekendheid. Tenslotte spelen Doe Een Wens, Make A
Wish en Herzenswünsche een cruciale rol in de selectie van de 300
Miljoenste Fan, want vertegenwoordigers van de stichtingen maken deel
uit van de jury die de winnende wensen selecteert!
Doe Een Wens Stichting op locatie
Gedurende alle shows krijgt de Doe Een Wens Stichting de kans om zich
te profileren door middel van informatiestands, reclameboodschappen en
het werven van donateurs. Tevens biedt Holiday on Ice de Stichting de
kans om mee te liften op alle communicatieboodschappen over de
ijsshow.
De Doe Een Wens Stichting is erg gelukkig over deze samenwerking. Op
deze wijze kan ze het grote publiek bereiken en haar naamsbekendheid
vergroten.