---
KANA en BusinessEdge bieden samen CRM-oplossingen aan de communicatiesector
---
Hoofddorp, 09/03/2002
KANA (NASDAQ: KANA), leverancier van eCRM-oplossingen (enterprise customer relationship management) en het Amerikaanse BusinessEdge Solutions, een bedrijf dat gespecialiseerd is in integratie van Operations Support Systems (OSS) gaan samenwerken op het gebied van de verkoop, implementatie en configuratie van KANA's iCARE-software in de communicatiesector. De twee bedrijven werken al samen aan een oplossing voor een internationaal communicatiebedrijf met miljoenen klanten.
BusinessEdge Solutions ontwerpt en installeert OSS-oplossingen voor
breedband, kabel, telefoonoperatoren en operatoren van draadloze
oplossingen. Het bedrijf combineert zijn expertise en technologie met
KANA's iCARE-softwaretoepassing, die klantencontacten via verschillende
kanalen automatiseert, tot een geïntegreerde oplossing voor de
communicatiesector.
Bedrijven actief in de communicatie gaan steeds meer op zoek naar manieren
om tegen lage kosten de relatie met klanten te verpersoonlijken, en
tegelijk nieuwe klanten te winnen. Door een beroep te doen op de
samenwerking tussen KANA en BusinessEdge, kunnen ze robuuste eCRM -and
OSS-toepassingen nu naadloos integreren. Die oplossing resulteert in een
verbeterde klantenservice en grotere tevredenheid.
De KANA iCARE is een uitgebreide bedrijfssoftware, die uit verschillende
modulaire eCRM-oplossingen bestaat. Zo bevat het pakket een schaalbare
oplossing voor contact centers, een systeem om binnenkomende en uitgaande
e-mails te beheren, een kennisbank voor selfservice en bijstand via het
internet, en marketing- en analysetools. Dankzij de modulaire aanpak kunnen
bedrijven specifieke zaken met betrekking tot de klantendienst aanpakken
met een bepaalde eCRM-oplossing zonder dat ze daarbij een volledige
software-suite moeten installeren. KANA's webarchitectuur maakt het
bovendien mogelijk bijkomende toepassingen makkelijk te integreren.
---
END
---
Over BusinessEdge Solutions (www.businessedge.com)
BusinessEdge Solutions is een bedrijf gespecialiseerd in
advies en systeemintegratie voor zakelijke en operationele
supportsystemen (BSS/OSS). Het ontwerpt en installeert
end-to-end-oplossingen voor bedrijven actief in de
telefonie en het segment van de kabel- en draadloze
oplossingen van de communicatiesector. BusinessEdge
Solutions heeft zijn hoofdkwartier in East Brunswick, VS.
Over Kana
KANA (NASDAQ: KANA) levert vooruitstrevende
e-CRM-oplossingen aan de grootste bedrijven ter wereld
waardoor die laatste hun klanten en partners beter kunnen
bedienen en begrijpen. De oplossingen drukken bovendien de
kosten in contactcenters en marketingafdelingen en
verhogen het resultaat. Dankzij een compleet aanbod van
customer relationship management-oplossingen - een
combinatie van KANA's e-CRM Architecture en
bedrijfstoepassingen - is KANA vandaag de snelstgroeiende
e-CRM-leverancier ter wereld. Dankzij het aanbod kunnen
gebruikers hun relatie met partners en klanten verbeteren
aangezien de interactie onafhankelijk is van plaats, tijd
en wijze - via alle kanalen, inclusief het internet,
e-mail of telefoon. Een greep uit KANA's belangrijkste
klanten: ADP, Chase, E-Trade, GAP, GM, HP, Kodak, Sony
Europe, TechTeam Europe, United Airlines, Verizon, en
Williams Sonoma. KANA is aanwezig in 22 landen wereldwijd
en kan rekenen op een wereldwijd netwerk van tientallen
partners. Voor meer informatie, surf naar www.kana.com
Voor journalisten
Kris Bogaerts, KANA, tel: +31 (0)20 666 1901, e-mail:
kbogaerts@kana.com
Claudia Mairböck, NewsEngine PR, tel: +31 (0)20 567 2170,
e-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com
Ref.:KANA0078-D3846