Ingezonden persbericht

CASH optimistisch: restyling, mediacampagne, stijgende omzet

WEESP, 20020830 -- Het financiële magazine CASH is vernieuwd. In een strakkere en modernere vormgeving wil CASH de lezer nog meer dan vroeger voorzien van heldere productinformatie, scherpe analyses, nuttige tips en pittige meningen. Met name op dat laatste terrein zal CASH zich in de toekomst nadrukkelijker roeren.

De restyling zal worden ondersteund door een mediacampagne met spots op RTL Z en Business News Radio en advertenties in grote landelijke dagbladen (Telegraaf en het Financieele Dagblad) en diverse magazines.

Met dit offensief toont CASH zich van haar anti-cyclische kant. Een actie met een optimistische ondertoon, in een periode waarin alles wat een beetje met de financiële markten te maken heeft vooral weifelt en wonden likt. In dat klimaat legden het afgelopen jaar de - soms uitstekende - financiële titels van diverse 'concullega's' het loodje.

Het zelfvertrouwen van CASH wordt overigens gevoed door de succesvolle advertentie-inkomsten. Over de periode augustus 2001 - augustus 2002 boekten de Triple-i magazines CASH en INFinance een stijging van 27 procent aan advertentie-inkomsten.



Ingezonden persbericht