Hogeschool van Amsterdam

Keywords: Hogeschool van Amsterdam, research, development, onderwijsontwikkeling, leren leren, experimenten, projecten, portfolio, visieontwikkeling, evaluatie, studie, studeren, onderwijs, educatie, education, HBO, beroepsonderwijs, hogeschool, hogescholen, instituut, instituten, opleiding, school, scholen, faculteit, universiteit, cursus, training

LEARNING COMMUNITIES AND ASSESSMENT CULTURES, 28 - 30 augustus 2002

Op deze interactieve conferentie kunnen professionals uit verschillende onderwijsgeledingen (o.a. hoger onderwijs en volwasseneneducatie) elkaar ontmoeten. De conferentie wordt georganiseerd door de European Association for Research on Learning and Instruction. De onderwerpen zijn geordend rond de volgende thema's: Toetsen en leren; innovatieve toetsvormen (o.a. self-, peer- en co- assessment, portfolio); Evaluatie van toetspraktijken (o.a. kwaliteit, validiteit, inclusie); Proces en uitkomsten van innovatie van toetspraktijken (o.a. e-learning).

Door: EARLI Special Interest Group on Assessment and Evaluation and the University of Northumbria

Plaats: Newcastle, UK

Info: EARLI Special Interest Group on Assessment and Evaluation and the University of Northumbria. Rebecca Johnson: http://www.northumbria.ac.uk/assessment2002