Persbericht
Wageningen - 23 augustus 2002
Bach te huur
Meer dan tien jaar callcenterervaring, dat kunnen weinig mensen meebrengen in deze markt van klantcontact waar de meeste medewerkers na drie jaar weer een andere uitdaging zoeken. Hans Bach heeft het opgebouwd middels uitzenden, detacheren, het geven van gastcolleges en presentaties, het dagvoorzitterschap tijdens diverse seminars, in consultancy trajecten en in verschillende management- en directiefuncties.
Hans Bach verlaat Intertwine en gaat zich per 1 september volledig wijden aan zijn eigen bedrijf Call'm B.V. In de afgelopen jaren heeft hij een bestand opgebouwd van bijna 3000 personen en bedrijven in de markt van klantcontact. Call'm verzorgt interim management, consultancy trajecten en werving & selectie van middel en hoger management in call centers. De specialisatie van Call'm op het terrein van consultancy en interim management ligt met name op het terrein van de Human Resources, het opzetten van "in huis" call centers en het onderzoeken of initiëren en begeleiden van trajecten waarbij "in huis" call centers of help desken (kunnen) worden uitbesteed.
Veel bedrijven onderzoeken momenteel de wenselijkheid of mogelijkheid om hun "in huis" of dedicated call center uit te besteden. Volgens KPMG onderzoek (Arbeidsmarktradar Facilitaire Callcenters 2002 pag. 7) zal de facilitaire markt hierdoor groeien met gemiddeld 17,3% per jaar. Het aantal medewerkers zal daardoor verdubbelen (WGCC bericht 6 mei 2002). Er is echter nauwelijks adequate expertise hierover in de adviesmarkt. Volgend voorjaar verschijnt een boek over het onderwerp "uitbesteding van klantcontact", geschreven door Hans Bach, waarin alle aspecten over uitbesteden uitvoerig belicht worden. U kunt Hans Bach raadplegen via Call'm B.V. Hij is het beste bereikbaar onder nummer 06 54 27 00 00.
Voor inlichtingen
Call'm B.V.
Hans Bach
Mobile 06 54 27 00 00
e-mail: h.bach@planet.nl