---
KANA versterkt technisch leiderschap door toetreding tot Web Services Interoperability Organization (WS-I)
---
KANA als enige external-facing eCRM-leverancier lid van WS-I
Hoofddorp, 08/21/2002

KANA® (Nasdaq: KANA), leverancier van eCRM-oplossingen (enterprise customer relationship management), is toegetreden tot de Web Services Interoperability Organization (WS-I). WS-I bevordert de interoperabiliteit van webservices tussen verschillende platformen, applicaties en programmeertalen. Kana, dat als enige eCRM-leverancier lid is van de organisatie, biedt open en modulaire eCRM-oplossingen die al J2EE-, COM- en .NET-platformen ondersteunen en makkelijk met andere technologieën integreren. Als lid van WS-I heeft KANA zich ertoe verplicht innovatieve technologieën te ontwikkelen die customerservice verbeteren en snel renderen.

Binnen de WS-I groep werken softwareleveranciers, klanten uit het bedrijfsleven, technologieontwikkelaars en andere bedrijven samen om webservices te ontwikkelen op basis van technologieën die naadloos met elkaar integreren. die. De meer dan 125 leden staan achter een gezamenlijke, duidelijke definitie van webservices en zorgen voor advies bij implementatie, tools en gebundelde expertise om webservices sneller te kunnen ontwikkelen. Het actieve lidmaatschap van KANA bevestigt de betrokkenheid van het bedrijf bij het ontwikkelen van nieuwe eCRM-technologieën die verschillende standaarden ondersteunen. KANA verzekert dat alle versies van de KANA iCARE?-suite aan de specificaties en aan het WS-I basic profile voldoen.


---
END

---
Over Kana
KANA (NASDAQ: KANA) levert vooruitstrevende
e-CRM-oplossingen aan de grootste bedrijven ter wereld waardoor die laatste hun klanten en partners beter kunnen bedienen en begrijpen. De oplossingen drukken bovendien de kosten in contactcenters en marketingafdelingen en verhogen het resultaat. Dankzij een compleet aanbod van customer relationship management-oplossingen - een combinatie van KANA's e-CRM Architecture en
bedrijfstoepassingen - is KANA vandaag de snelstgroeiende e-CRM-leverancier ter wereld. Dankzij het aanbod kunnen gebruikers hun relatie met partners en klanten verbeteren aangezien de interactie onafhankelijk is van plaats, tijd en wijze - via alle kanalen, inclusief het internet, e-mail of telefoon. Een greep uit KANA's belangrijkste klanten: ADP, Chase, E-Trade, GAP, GM, HP, Kodak, Sony Europe, TechTeam Europe, United Airlines, Verizon, en Williams Sonoma. KANA is aanwezig in 22 landen wereldwijd en kan rekenen op een wereldwijd netwerk van tientallen partners. Voor meer informatie, surf naar www.kana.com

Voor journalisten
Kris Bogaerts, KANA, tel: +31 (0)20 666 1901, e-mail: kbogaerts@kana.com
Claudia Mairböck, NewsEngine PR, tel: +31 (0)20 567 2170, e-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com
Ref.:KANA0076-D03E2