---
KANA versterkt technisch leiderschap door toetreding tot
Web Services Interoperability Organization (WS-I)
---
KANA als enige external-facing eCRM-leverancier lid van
WS-I
Hoofddorp, 08/21/2002
KANA® (Nasdaq: KANA), leverancier van eCRM-oplossingen (enterprise
customer relationship management), is toegetreden tot de Web Services
Interoperability Organization (WS-I). WS-I bevordert de
interoperabiliteit van webservices tussen verschillende platformen,
applicaties en programmeertalen. Kana, dat als enige eCRM-leverancier
lid is van de organisatie, biedt open en modulaire eCRM-oplossingen die
al J2EE-, COM- en .NET-platformen ondersteunen en makkelijk met andere
technologieën integreren. Als lid van WS-I heeft KANA zich ertoe
verplicht innovatieve technologieën te ontwikkelen die customerservice
verbeteren en snel renderen.
Binnen de WS-I groep werken softwareleveranciers, klanten uit het
bedrijfsleven, technologieontwikkelaars en andere bedrijven samen om
webservices te ontwikkelen op basis van technologieën die naadloos met
elkaar integreren. die. De meer dan 125 leden staan achter een
gezamenlijke, duidelijke definitie van webservices en zorgen voor advies
bij implementatie, tools en gebundelde expertise om webservices sneller te
kunnen ontwikkelen. Het actieve lidmaatschap van KANA bevestigt de
betrokkenheid van het bedrijf bij het ontwikkelen van nieuwe
eCRM-technologieën die verschillende standaarden ondersteunen. KANA
verzekert dat alle versies van de KANA iCARE?-suite aan de specificaties en
aan het WS-I basic profile voldoen.
---
END
---
Over Kana
KANA (NASDAQ: KANA) levert vooruitstrevende
e-CRM-oplossingen aan de grootste bedrijven ter wereld
waardoor die laatste hun klanten en partners beter kunnen
bedienen en begrijpen. De oplossingen drukken bovendien de
kosten in contactcenters en marketingafdelingen en
verhogen het resultaat. Dankzij een compleet aanbod van
customer relationship management-oplossingen - een
combinatie van KANA's e-CRM Architecture en
bedrijfstoepassingen - is KANA vandaag de snelstgroeiende
e-CRM-leverancier ter wereld. Dankzij het aanbod kunnen
gebruikers hun relatie met partners en klanten verbeteren
aangezien de interactie onafhankelijk is van plaats, tijd
en wijze - via alle kanalen, inclusief het internet,
e-mail of telefoon. Een greep uit KANA's belangrijkste
klanten: ADP, Chase, E-Trade, GAP, GM, HP, Kodak, Sony
Europe, TechTeam Europe, United Airlines, Verizon, en
Williams Sonoma. KANA is aanwezig in 22 landen wereldwijd
en kan rekenen op een wereldwijd netwerk van tientallen
partners. Voor meer informatie, surf naar www.kana.com
Voor journalisten
Kris Bogaerts, KANA, tel: +31 (0)20 666 1901, e-mail:
kbogaerts@kana.com
Claudia Mairböck, NewsEngine PR, tel: +31 (0)20 567 2170,
e-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com
Ref.:KANA0076-D03E2