---
Aspect Communciations en Kana tekenen technologisch
partnership
---
Focus op verzekeraars in de gezondheidszorg om kosten te
verminderen en aan behoefte van klanten tegemoet te komen
Hoofddorp, 08/13/2002
Aspect Communications Corporation (Nasdaq: ASPT), leverancier van
business-communication heeft een overeenkomst gesloten met KANA®
(Nasdaq: KANA), leverancier van external-facing eCRM (enterprise
customer relationship management) teneinde hun reeds bestaande
partnership te versterken. Dankzij de geïntegreerde technologie van
Aspect en KANA kan de gezondheidszorgsector meer aandacht aan hun
klantrelatie besteden en tegelijkertijd kosten van multi-channel
contactcenters verlagen.
De gezondheidszorg staat steeds meer onder druk om hun service zo rendabel
mogelijk te maken. Oplossingen die selfservice via verschillende
communicatiekanalen verbeteren, worden daarom steeds belangrijker in deze
branche. Het partnership beantwoordt aan deze behoefte en omvat de
gezamenlijke verkoop van de gecombineerde oplossing aan toonaangevend
verzekeraars in de gezondheidszorg.
Patiënten en leden van verzekeraars vragen steeds meer om on-line toegang
als aanvulling op de traditionele manier van communicatie. Onderzoek
bevestigt dit:
- Harris Interactive ontdekten onlangs dat bijna 77% van de patiënten,
internettoegang hebben, on-line vragen wil stellen, 71% wil een
herhalingsrecept on-line bestellen en 70% testresultaten on-line ontvangen.
- Yankee Group kwam tot de conclusie dat de belangrijkste 5 punten bij de
budgettering van contactcenters ook de kernpunten van de Aspect-KANA
oplossing zijn. Het betreft onder meer training van support medewerkers,
selfservice/knowledge base, e-mail response, computer telephony integration
(CTI).
- Volgens een recent onderzoek van Forrester vindt 75% van de onderzochte
bedrijven selfservice zeer belangrijk of zelfs een kritieke factor.
Selfserviceoplossingen maken deel uit van het productaanbod van
Aspect-KANA.
De geïntegreerde oplossing van Aspect en KANA stelt bedrijven in staat om
het groeiend aantal e-mails met dezelfde kwaliteit te beantwoorden als
telefoontjes. Na implementatie van de oplossing kunnen bedrijven ervan
uitgaan dat hun klanten zaken kunnen doen ongeacht het wanneer, waar en
hoe. Of het contact via internet, web collaboration, e-mail of telefoon tot
stand komt, het zal tot een relatie leiden die voor zowel klant als
verzekeraar voordelig zijn.
---
END
---
Over Kana
KANA (NASDAQ: KANA) levert vooruitstrevende
e-CRM-oplossingen aan de grootste bedrijven ter wereld
waardoor die laatste hun klanten en partners beter kunnen
bedienen en begrijpen. De oplossingen drukken bovendien de
kosten in contactcenters en marketingafdelingen en
verhogen het resultaat. Dankzij een compleet aanbod van
customer relationship management-oplossingen - een
combinatie van KANA's e-CRM Architecture en
bedrijfstoepassingen - is KANA vandaag de snelstgroeiende
e-CRM-leverancier ter wereld. Dankzij het aanbod kunnen
gebruikers hun relatie met partners en klanten verbeteren
aangezien de interactie onafhankelijk is van plaats, tijd
en wijze - via alle kanalen, inclusief het internet,
e-mail of telefoon. Een greep uit KANA's belangrijkste
klanten: ADP, Chase, E-Trade, GAP, GM, HP, Kodak, Sony
Europe, TechTeam Europe, United Airlines, Verizon, en
Williams Sonoma. KANA is aanwezig in 22 landen wereldwijd
en kan rekenen op een wereldwijd netwerk van tientallen
partners. Voor meer informatie, surf naar www.kana.com
Voor journalisten
Kris Bogaerts, KANA, tel: +31 (0)20 666 1901, e-mail:
kbogaerts@kana.com
Claudia Mairböck, NewsEngine PR, tel: +31 (0)20 567 2170,
e-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com
Ref.:KANA0072-CD212