ART TECHNOLOGY GROUP
Nieuwe mogelijkheden voor commerce en portal implementaties
ATG6 geannonceerd; atg biedt vooruitzicht op nieuwe mogelijkheden voor
commerce en portal implementaties
Leidende online CRM toepassingen uitgebreid met nieuwe modules voor
online publicatie, zoeken en analyse, en met uitgebreidere
integratiemogelijkheden.
UTRECHT, 12 AUGUSTUS 2002 - ATG (Art Technology Group, Inc., Nasdaq:
ARTG) verstevigt haar positie als leidende ontwikkelaar van software
voor online CRM toepassingen met de aankondiging van ATG 6, de
nieuwste versie van haar commerce en portal software, die een bijdrage
zal leveren aan de besparing van operationele bedrijfskosten door het
automatiseren van marketing, verkoop en serviceverlening over het
Web.
ATG6 biedt belangrijke uitbreidingen en verbeteringen voor ATG
Commerce, ATG Portal en het ATG Relatie Management Platform, nieuwe
integratie mogelijkheden, en drie nieuwe modules:
- ATG Publishing voor het sneller en makkelijker samenstellen,
beoordelen en onderhouden van de belangrijke informatie voor
successvol online relatiebeheer zoals catalogi, akties en promoties,
en service informatie
- ATG Analytics voor inzicht in verkooptrends en patronen van
gebruikersgedrag
- ATG Search voor snelle toegang tot online produkt en self-service
informatie
'ATG6 is duidelijk ontwikkeld met de huidige en toekomstige
uitdagingen voor multi-channel leveranciers voor ogen. Speciaal de
stap om de produktlijn uit te breiden met e-publishing functionaliteit
spreekt mij enorm aan, omdat het nu voor onze verschillende teams veel
makkelijker wordt om alle verkoop, marketing en service informatie
snel te produceren, te vertalen en online te publiceren.', zegt
Phillip Cochineas, E-Commerce Manager, Screwfix Direct Ltd, onderdeel
van de europese retail gigant Kingfisher.
Met de online personalisatiemogelijkheden om de omzet per klant te
helpen verhogen, is de ATG Commerce module een van de meest complete
toepassingen voor online verkoop aan zakelijke klanten en consumenten.
Door gebruik te maken van de nieuwe promotie en catalogus beheer
functies, samen met de analyse module, kan niet-technisch personeel
makkelijk gerichtere verkoopcampagnes voeren, die meer omzet halen uit
meer klanten, en meer frequent.
'Door het toevoegen van modules voor publishing en search creëert ATG
met ATG6 een produktlijn die werkelijk gericht is op het oplossen van
top issues voor onze klanten, en kunnen significante kostenreducties
over het hele platform gerealiseerd worden, ' zegt Alwin Magimay,
partner in Accenture. 'Wij zien er naar uit de synergie in onze
partnerrelatie met ATG verder uit te bouwen, en wij geloven dat onze
gezamenlijke klanten snel voordeel zullen halen uit ATG6.'
In combinatie met ATG Commerce, of zelfstandig gebruikt, levert ATG Portal complete self service mogelijkheden, die een belangrijke bijdrage leveren aan het in de hand houden van de kosten van ondersteuning van klanten, zakenpartners of eigen personeel. ATG6 brengt belangrijke verbeteringen voor de ATG Portal module, die samen met de publishing, search en analytics modules gebruikers helpen snel online verkoop en service sites in de lucht te brengen voor specifieke zakenpartners, klanten of voor interne projecten.
'Met al deze uitbreidingen en verbetering wordt ATG 6 een van de meest volwassen en uitgebreide online CRM toepassingen die momenteel te verkrijgen zijn,' zegt Fumi Matsumoto, vice president voor technologie, ATG. 'Met de verder uitgebreide integratiemogelijkheden en de beschikbaarheid van nieuwe modules gaat ATG6 onze klanten in staat stellen nog meer rendement te halen uit het online verkopen en service verlenen aan hun klanten, partners en personeel.'
Details en voordelen van de nieuwe ATG6 modules en
integratiemogelijkheden:
ATG Publishing - Maakt het mogelijk om het management en het online
gebruik van belangrijke informatie, zoals prijslijsten, produkt
catalogi en service informatie te automatiseren, wat belangrijk
bijdraagt aan het success van online CRM initiatieven. Door online
publicatie eenvoudiger te maken kunnen organisaties makkelijker hun
relaties van de juiste informatie voorzien op het gewenste moment, wat
zorgt voor betere 'click-thru' en verkoopcijfers.
ATG Analytics - Verzamelt en struktureert informatie vanuit alle ATG
toepassingen om gebruikers te helpen verkooptrends en online
gedragspatronen te achterhalen. De ATG Anlytics module bevat
voorgedefiniëerde rapport- en datamodellen voor zakelijke, financiële,
product- en merkenmanagers, die het gebruiksgemak en -rendement van de
module enorm vergroten.
ATG Search - Werkt met zoeksleutels, geavanceerd Boolean en
parametrisch zoeken, en resultatenrangschikking. Zoeken is één van de
meest gebruikte functies op online sites, en deze search module zal
dan ook gebruikers van een site helpen om de informatie die ze nodig
hebben op de meest efficiënte wijze te vinden, waardoor de waardering
voor de site enorm zal stijgen.
ATG Integrations - Een combinatie van software, services en best
practices die helpen om ATG toepassingen te integreren met andere
enterprise toepassingen, data en systemen. ATG Integrations biedt een
integrale kijk op alle klanten van een organisatie over alle online en
traditionele kanalen, en stelt organisaties zo in staat altijd de best
mogelijke service te verlenen tegen de laagst mogelijke kosten.
Meer informatie over ATG6 is te vinden op www.atg.com/atg6.
Over ATG
ATG(r) (Art Technology Group, Inc.) is de leidende ontwikkelaar van
software voor online relatie beheer met een direkte geïntegreerde en
gepersonaliseerde interactie voor klanten, zakenpartners of
medewerkers: dus aan de 'frontlijn' van elke organisatie. Over de
hele wereld vertrouwen klanten op ATG voor hun toepassingen voor het
opbouwen en onderhouden van wederzijds profijtelijke relaties met
klanten, zakenpartners en werknemers. Te gebruiken op al de populaire
application servers in de industrie, zijn de produkten uit ATG's
suites van e-commerce, portal en relatie beheer software ideaal voor
geïntegreerde web-toepassingen en e-business initiatieven.
Op het moment heeft ATG e-business toepassingen geleverd aan meer dan 800 organisaties wereldwijd, waaronder organisaties als 3M, Procter & Gamble, Consignia (UK Post Office), Alcatel, American Airlines, AT&T, Barclays Global Investors, Deutsche Post, CGNU, BMG Direct, US Army, Eastman Kodak, Ford Motor Credit, HSBC, Deutsche Bank, Sun Microsystems, Philips, Sony, Johnson & Johnson, Aegon, AGF, France Telecom en Wells Fargo. Het hoofdkantoor staat in Cambridge, Massachusetts (USA), en er zijn regio-kantoren verspreid in Noord Amerika, Europa en Azië. Het Benelux kantoor is gevestigd in Utrecht. Voor verdere informatie over ATG, kijk op: www.atg.com.