Gisteren heeft u een persbericht ontvangen over Concord die haar Best Practices Guide lanceert. Vandaag hoorden wij dat Michael Marks, Director Global Telecommunications and Service Provider Product Marketing van Concord, op 19 augustus in Amsterdam is.

Hij is beschikbaar voor interviews over de Best Practices Guide en over Managed Services. De Best Practices Guide is gebaseerd op implementaties bij wereldwijde telecommunicatiebedrijven en heeft tot doel de lancering van Managed Services te versnellen. Met behulp van Managed Services kunnen service providers nieuwe diensten snel naar de markt brengen en extra inkomsten genereren.

Bent u geïnteresseerd in een gesprek met Michael Marks, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact hierover op met ondergetekende. Ter info vindt u het persbericht over Concord en de Best Practices Guide nogmaals bijgevoegd.

Met vriendelijke groet,


Winette Boomsma
Brodeur Worldwide
Overschiestraat 55
1062 HN Amsterdam
Tel: 020 346 20 00
Fax: 020 669 72 65
internet: http://www.brodeurnl.com

Concord lanceert Best Practices Guide

De 'Best Practices Guide' van Concord bevat een overzicht van techniek, prijzen en
prestatiegegevens van service providers die gebruik maken van eHealth Suite

Amsterdam, 6 augustus 2002 - Concord Communications, leverancier van beheerssoftware voor fout- en prestatiebeheer, maakt de lancering bekend van haar Concord Enabled Managed Services Best Practices Guide. Service providers kunnen hiermee nieuwe diensten snel naar de markt brengen en extra inkomsten genereren met behulp van de geïntegreerde Concord software.

In het huidige economische klimaat zijn service providers zich bewust van de waarde en noodzaak van Managed Services voor het vergroten van hun inkomsten, het garanderen van de klanttevredenheid en het verminderen van het klantenverloop. Een rapport van Yankee Group verwacht een groei van de markt voor Managed Services tot 7,1 miljard dollar in 2004. "Vanwege de onrust in de telecommunicatiesector willen bedrijven in deze branche snel bepalen hoe zij nieuwe diensten het best kunnen integreren in hun bedrijfsstrategie en tegelijkertijd kunnen werken aan langdurige relaties met klanten. Managed Services vormen een substantieel onderdeel van deze strategie", zegt Sandra Palumbo, communicatie-analist bij Yankee Group. "Door optimaal gebruik te maken van de techniek zoals beschreven in de Concord Best Practices Guide hebben aanbieders van Managed Services een solide basis om die diensten met succes aan hun klanten te kunnen leveren."

De Concord Enabled Managed Services Best Practices Guide is gebaseerd op daadwerkelijke implementaties bij wereldwijde telecommunicatiebedrijven en heeft tot doel de lancering van Managed Services door service providers op de markt te versnellen. De gids put uit de ervaring die Concord heeft als leverancier van beheerssoftware aan bedrijven en service providers en bevat praktische aanbevelingen. De gids wordt geleverd bij Concord Enabled Managed Services, een professioneel serviceprogramma op het gebied van verkoop, marketing en bedrijfsplanning waarmee providers de waarde van hun diensten aan zakelijke klanten tonen.

De expertise van Concord in Managed Services heeft haar oorsprong in de eHealth Suite. Deze bestaat uit infrastructurele software die fouten- en prestatiebeheer van netwerken, systemen en applicaties integreert voor 2.600 ondernemingen en telecombedrijven, verspreidt over 17 verschillende branches in 51 landen. Dankzij de mogelijkheid van eHealth om op basis van prognoses proactief te controleren, kunnen potentiële problemen worden opgelost voordat zij de informatiestroom binnen de infrastructuur beïnvloeden. "Met haar gevarieerde klantenportefeuille en een activiteitengebied dat op service providers is gericht, neemt Concord een leidende positie in als het erom gaat service providers te helpen bij het binnenhalen van de broodnodige inkomsten door middel van Managed Services", zegt Michael Marks, Director Global Telecommunications and Service Provider Product Marketing bij Concord.

Concord Communications
Concord Communications, met het hoofdkantoor in Marlboro, Massachusetts, en een Nederlandse vestiging in Amsterdam, is leverancier van oplossingen die zowel de prestaties als de beschikbaarheid van de IT-infrastructuur analyseren, beheren en verbeteren. De eHealth producten van Concord Communications vormen de enige oplossing die realtime-informatie koppelt aan historische gegevens, om zo te komen tot geïntegreerd beheer van systemen, applicaties en netwerken. Deze totaalaanpak biedt bedrijven de mogelijkheid van effectieve e-business, terwijl service-providers en bedrijven wereldwijd over beslissende gegevens en inzichten beschikken om verbeteringen door te voeren in de dagelijkse bedrijfsvoering en in het e-commerceproces. Concord heeft verder vestigingen in Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk en Duistland. Informatie over de producten van Concord Communications en over het bedrijf zelf vindt u op www.concord.com.

Voor meer informatie

Concord Communications
Josef Blumenfeld
+1 508 303 43 51
jblumenfeld@concord.com

Brodeur Worldwide
Winette Boomsma
+31 20 346 20 00
wboomsma@nl.brodeur.com