INTERVIEW NSS
Interview-NSS gaat Happypoint exploiteren
Interview-NSS gaat Happypoint exploiteren
Amsterdam, 1 augustus 2002. Onderzoeksbureau Interview-NSS heeft
vandaag overeenstemming bereikt met de curatoren van het failliete
DDM-Holding aangaande de overname van de activiteiten van
Happypoint.com. Interview-NSS gaat het Happypoint beloningssysteem
(www.happypoint.com) onder andere inzetten om deelname aan
marktonderzoeken aantrekkelijker te maken en de relatie met
respondenten te verstevigen. Daarnaast zal Interview-NSS onder andere
gebruik gaan maken van de Happypoint database en het Happypoint
e-mailsysteem.
Het inzetten van het Happypoint concept teneinde de relatie met
respondenten te verbeteren
is een uitstekende aanvulling op de CRM-activiteiten van zowel
Interview-NSS als moedermaatschappij SNT. Volgens John de Wit,
directeur Operations van Interview-NSS, is Interview-NSS met
Happypoint bovendien nog beter in staat om een representatieve
afspiegeling van de samenleving te bereiken voor (on-line)
onderzoeksdoeleinden.
Relaties van Happypoint zullen op korte termijn door Interview-NSS
worden benaderd over voorzetting van de samenwerking onder de nieuwe
eigenaar.
Profiel Interview-NSS
Interview-NSS is een Amsterdam gevestigd marktonderzoekbureau met een
internationaal werkveld. Het bureau is medio 1999 ontstaan na de
integratie van CSEM, Inter/View International en NSS Research &
Consultancy. Interview-NSS is een full-service marktonderzoekbureau
dat traditioneel een vooraanstaande positie bekleedt op het gebied van
opinieonderzoek. Het is echter ook het eerste bureau dat haar focus
heeft verlegd van traditioneel marktonderzoek naar het meten
en verklaren van klantrelaties. Interview-NSS ondersteunt hierbij
ondernemingen bij het optimaliseren van hun relaties met markten en
klanten, door het verzamelen, analyseren, modelleren en interpreteren
van informatie.
Sinds april 2002 maakt Interview-NSS deel uit van SNT Group N.V.
Profiel SNT Group
SNT participeert in de ontwikkeling van CRM-concepten voor
opdrachtgevers. SNT geeft uitvoering aan deze concepten door
opdrachtgevers via telefoon, e-mail, chat, co-browsing en SMS
bereikbaar te maken voor hun klanten. Uit deze klantcontacten wordt
met behulp van datamining technieken managementinformatie
gedestilleerd die opdrachtgevers kunnen aanwenden om hun
marketingstrategie verder in te vullen en duurzame relaties met
klanten op te bouwen. Met ruim 12.000 medewerkers verleent SNT vanuit
45 vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Denemarken, Noorwegen,
Zweden, Finland en Frankrijk jaarlijks goede service aan miljoenen
consumenten.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Anne de Graaf, tijdens
kantooruren op telefoon 00 31 79 368 69 00 of fax 00 31 79 368 51
94. Buiten kantooruren op 00 31 6 22 39 55 89. E-mail
adegraaf@snt.com.
01 aug 02 13:27