INTERVIEW NSS

Interview-NSS gaat Happypoint exploiteren

Interview-NSS gaat Happypoint exploiteren

Amsterdam, 1 augustus 2002. Onderzoeksbureau Interview-NSS heeft vandaag overeenstemming bereikt met de curatoren van het failliete DDM-Holding aangaande de overname van de activiteiten van Happypoint.com. Interview-NSS gaat het Happypoint beloningssysteem (www.happypoint.com) onder andere inzetten om deelname aan marktonderzoeken aantrekkelijker te maken en de relatie met respondenten te verstevigen. Daarnaast zal Interview-NSS onder andere gebruik gaan maken van de Happypoint database en het Happypoint e-mailsysteem.

Het inzetten van het Happypoint concept teneinde de relatie met respondenten te verbeteren
is een uitstekende aanvulling op de CRM-activiteiten van zowel Interview-NSS als moedermaatschappij SNT. Volgens John de Wit, directeur Operations van Interview-NSS, is Interview-NSS met Happypoint bovendien nog beter in staat om een representatieve afspiegeling van de samenleving te bereiken voor (on-line) onderzoeksdoeleinden.
Relaties van Happypoint zullen op korte termijn door Interview-NSS worden benaderd over voorzetting van de samenwerking onder de nieuwe eigenaar.

Profiel Interview-NSS
Interview-NSS is een Amsterdam gevestigd marktonderzoekbureau met een internationaal werkveld. Het bureau is medio 1999 ontstaan na de integratie van CSEM, Inter/View International en NSS Research & Consultancy. Interview-NSS is een full-service marktonderzoekbureau dat traditioneel een vooraanstaande positie bekleedt op het gebied van opinieonderzoek. Het is echter ook het eerste bureau dat haar focus heeft verlegd van traditioneel marktonderzoek naar het meten en verklaren van klantrelaties. Interview-NSS ondersteunt hierbij ondernemingen bij het optimaliseren van hun relaties met markten en klanten, door het verzamelen, analyseren, modelleren en interpreteren van informatie.
Sinds april 2002 maakt Interview-NSS deel uit van SNT Group N.V.

Profiel SNT Group
SNT participeert in de ontwikkeling van CRM-concepten voor opdrachtgevers. SNT geeft uitvoering aan deze concepten door opdrachtgevers via telefoon, e-mail, chat, co-browsing en SMS bereikbaar te maken voor hun klanten. Uit deze klantcontacten wordt met behulp van datamining technieken managementinformatie gedestilleerd die opdrachtgevers kunnen aanwenden om hun marketingstrategie verder in te vullen en duurzame relaties met klanten op te bouwen. Met ruim 12.000 medewerkers verleent SNT vanuit 45 vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland en Frankrijk jaarlijks goede service aan miljoenen consumenten.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Anne de Graaf, tijdens kantooruren op telefoon 00 31 79 368 69 00 of fax 00 31 79 368 51 94. Buiten kantooruren op 00 31 6 22 39 55 89. E-mail adegraaf@snt.com.


01 aug 02 13:27