Ingezonden persbericht

TOPCALL gaat verder met bedrijfskritische communicatieoplossingen voor ERP- en CRM-platforms van SAP

Verbeterde SMS mogelijkheden voor SAP door TOPCALL

Wenen/Zaltbommel, juni 2002 - Binnen het uitgebreide aanbod bedrijfskritische Interaction Management Solutions heeft TOPCALL International nu een release aangekondigd van haar software voor SAP. Daardoor wordt het mogelijk SMS-berichten vanuit SAP te versturen.

De oplossing van TOPCALL voor Short Messaging Service (SMS) breidt de communicatiemogelijkheden van SAP uit. Gebruikers kunnen grote aantallen bedrijfskritische SMS-berichten versturen waardoor aanzienlijk minder bandbreedte nodig is dan bij gesproken berichten. In Europa biedt TOPCALL al vele jaren SMS-communicatiediensten; nu wordt de SMS-technologie ook op de Amerikaanse markt geboden. Dit zorgt voor een grote omslag: het biedt de mogelijkheid om bedrijfskritische toepassingen zoals SAP breder te gebruiken voor het sturen van kritische informatie naar klanten en bedrijfscontacten. De berichten kunnen bijvoorbeeld veranderingen in financiële accounts zijn, betalingsoverzichten, aanpassingen in de status van projecten, waarschuwingen, veranderingen in vluchtgegevens of andere kritische berichten. Het versturen van TOPCALL SMS-berichten via SAP is mogelijk dankzij de eigen ontwikkeling van een softwarekoppeling die de uitgebreide communicatiediensten integreert met SAP's berichtenmodule. Gebruikers van SAP of SAP-toepassingen kunnen eenvoudig een bericht of document richten aan TOPCALL's SMS-dienst en TOPCALL zorgt voor de rest. Nu SMS in de Amerikaanse markt meer populair wordt, kan TOPCALL haar uitgebreide ervaring binnen deze markt benutten.

"Door de mogelijkheid om via SAP SMS-berichten naar Amerikaanse organisaties te sturen, biedt TOPCALL een toegevoegde flexibele communicatiemogelijkheid. Bedrijfscommunicatie heeft daardoor weer meer mogelijkheden", stelt Denis O Neil, President van TOPCALL Corporation. "De mogelijkheid om bedrijfskritische communicatieoplossingen met het SAP-platform te integreren worden al langer door TOPCALL gedemonstreerd. Door SMS via SAP aan te bieden kunnen we de functionaliteit van SAP verder uitbreiden en bieden we onze klanten wat we beloofd hadden: vooroplopende communicatieoplossingen."

Eerder dit jaar introduceerde TOPCALL haar nieuwe Interaction Management oplossingen die zijn gebaseerd op de bestaande TOPCALL-technologieën waaronder Unified Messaging, Network and Enterprise Fax, Computer Telephony Integration (CTI), Interactive Voice Response (IVR), Mobile Messaging en een Archiveringsoplossing.



Ingezonden persbericht