Ingezonden persbericht
TOPCALL gaat verder met bedrijfskritische communicatieoplossingen voor ERP-
en CRM-platforms van SAP
Verbeterde SMS mogelijkheden voor SAP door TOPCALL
Wenen/Zaltbommel, juni 2002 - Binnen het uitgebreide aanbod bedrijfskritische
Interaction Management Solutions heeft TOPCALL International nu een release
aangekondigd van haar software voor SAP. Daardoor wordt het mogelijk
SMS-berichten vanuit SAP te versturen.
De oplossing van TOPCALL voor Short Messaging Service (SMS) breidt de
communicatiemogelijkheden van SAP uit. Gebruikers kunnen grote aantallen
bedrijfskritische SMS-berichten versturen waardoor aanzienlijk minder
bandbreedte nodig is dan bij gesproken berichten. In Europa biedt TOPCALL al
vele jaren SMS-communicatiediensten; nu wordt de SMS-technologie ook op de
Amerikaanse markt geboden. Dit zorgt voor een grote omslag: het biedt de
mogelijkheid om bedrijfskritische toepassingen zoals SAP breder te gebruiken
voor het sturen van kritische informatie naar klanten en bedrijfscontacten.
De berichten kunnen bijvoorbeeld veranderingen in financiële accounts zijn,
betalingsoverzichten, aanpassingen in de status van projecten,
waarschuwingen, veranderingen in vluchtgegevens of andere kritische
berichten. Het versturen van TOPCALL SMS-berichten via SAP is mogelijk
dankzij de eigen ontwikkeling van een softwarekoppeling die de uitgebreide
communicatiediensten integreert met SAP's berichtenmodule. Gebruikers van SAP
of SAP-toepassingen kunnen eenvoudig een bericht of document richten aan
TOPCALL's SMS-dienst en TOPCALL zorgt voor de rest. Nu SMS in de Amerikaanse
markt meer populair wordt, kan TOPCALL haar uitgebreide ervaring binnen deze
markt benutten.
"Door de mogelijkheid om via SAP SMS-berichten naar Amerikaanse organisaties
te sturen, biedt TOPCALL een toegevoegde flexibele communicatiemogelijkheid.
Bedrijfscommunicatie heeft daardoor weer meer mogelijkheden", stelt Denis O
Neil, President van TOPCALL Corporation. "De mogelijkheid om
bedrijfskritische communicatieoplossingen met het SAP-platform te integreren
worden al langer door TOPCALL gedemonstreerd. Door SMS via SAP aan te bieden
kunnen we de functionaliteit van SAP verder uitbreiden en bieden we onze
klanten wat we beloofd hadden: vooroplopende communicatieoplossingen."
Eerder dit jaar introduceerde TOPCALL haar nieuwe Interaction Management
oplossingen die zijn gebaseerd op de bestaande TOPCALL-technologieën
waaronder Unified Messaging, Network and Enterprise Fax, Computer Telephony
Integration (CTI), Interactive Voice Response (IVR), Mobile Messaging en een
Archiveringsoplossing.
Ingezonden persbericht