Ingezonden persbericht
Persbericht: voor onmiddellijke publicatie
Datum: 18-06-2002
Wannahaves organiseert Preview Party rondom introductie DVD Robbie Williams
DVD 'Nobody Someday' wordt algemeen beschouwd als een bijzonder sterke
'rockumantaire'
Amsterdam, 18 juni 2002 - Wannahaves, het multimediale lifestyle concept
voor mannen, organiseert ter gelegenheid van de introductie van de DVD
'Nobody Someday' van de Britse popster Robbie Williams een preview party.
Deze zal op donderdag 27 juni in de Amsterdamse discotheek The Powerzone
worden gehouden.
'Nobody Someday' geeft een intrigerend beeld van de tegenstrijdige Robbie
Williams op het hoogtepunt van zijn carrière. De toonaangevende filmmaker
Brian Hill nam de volledige vrijheid bij het in beeld brengen van Williams
gedurende zijn Europese tour door 15 Europese steden in februari 2001.
Diverse critici waren het er afgelopen januari bij de introductie van de dvd
in Groot-Brittannië over eens dat 'Nobody Someday' een fascinerende film is
die niet alleen de verstokte muziekfans zal aanspreken, maar een veel breder
publiek zal intrigeren. Het meest opmerkelijke van deze dvd is dat Robbie
Williams in zijn meest uiteenlopende emoties te zien is.
Wannahaves organiseert de exclusieve vertoning van 'Nobody Someday' in
samenwerking met platenmaatschappij EMI, Heineken en Yorin FM. Aansluitend
op de preview wordt een feest gegeven waarop onder andere de dj's Yuri D en
Winston Post zullen draaien. De kaartverkoop vindt plaats via
www.Wannahaves.nl. Op Yorin FM zullen van maandag 17 t/m woensdag 26 juni
dagelijks 4 promocommercials worden uitgezonden om de aandacht op de preview
party te vestigen. EMI zal de rockumantaire over Robbie Williams op 8 juli
in Nederland introduceren.
Over Wannahaves
Wannahaves opende eind september 2000 de website - www.Wannahaves.nl - en
startte tegelijkertijd haar eigen televisieprogramma. Wannahaves TV,
gepresenteerd door Sonja Silva en Winston Gerschtanowitz, laat kijkers de
laatste trends zien in lifestyle, reizen en gadgets. Eén van de sterkste
punten in het business concept van Wannaves is de mogelijkheid voor
fabrikanten om elke week de laatste productinnovaties te introduceren op
televisie, in het hart van de doelgroep. De kijkers van Wannahaves TV
krijgen hiermee de mogelijkheid om de laatste gadgets direct na afloop van
het tv-programma te kopen. Deze zijn over het algemeen nog niet verkrijgbaar
via andere kanalen en worden via de website van Wannahaves grotendeels
aangeboden in een gelimiteerde oplage.