Ingezonden persbericht

Persbericht: voor onmiddellijke publicatie
Datum: 18-06-2002

Wannahaves organiseert Preview Party rondom introductie DVD Robbie Williams

DVD 'Nobody Someday' wordt algemeen beschouwd als een bijzonder sterke 'rockumantaire'

Amsterdam, 18 juni 2002 - Wannahaves, het multimediale lifestyle concept voor mannen, organiseert ter gelegenheid van de introductie van de DVD 'Nobody Someday' van de Britse popster Robbie Williams een preview party. Deze zal op donderdag 27 juni in de Amsterdamse discotheek The Powerzone worden gehouden.

'Nobody Someday' geeft een intrigerend beeld van de tegenstrijdige Robbie Williams op het hoogtepunt van zijn carrière. De toonaangevende filmmaker Brian Hill nam de volledige vrijheid bij het in beeld brengen van Williams gedurende zijn Europese tour door 15 Europese steden in februari 2001. Diverse critici waren het er afgelopen januari bij de introductie van de dvd in Groot-Brittannië over eens dat 'Nobody Someday' een fascinerende film is die niet alleen de verstokte muziekfans zal aanspreken, maar een veel breder publiek zal intrigeren. Het meest opmerkelijke van deze dvd is dat Robbie Williams in zijn meest uiteenlopende emoties te zien is.

Wannahaves organiseert de exclusieve vertoning van 'Nobody Someday' in samenwerking met platenmaatschappij EMI, Heineken en Yorin FM. Aansluitend op de preview wordt een feest gegeven waarop onder andere de dj's Yuri D en Winston Post zullen draaien. De kaartverkoop vindt plaats via www.Wannahaves.nl. Op Yorin FM zullen van maandag 17 t/m woensdag 26 juni dagelijks 4 promocommercials worden uitgezonden om de aandacht op de preview party te vestigen. EMI zal de rockumantaire over Robbie Williams op 8 juli in Nederland introduceren.

Over Wannahaves
Wannahaves opende eind september 2000 de website - www.Wannahaves.nl - en startte tegelijkertijd haar eigen televisieprogramma. Wannahaves TV, gepresenteerd door Sonja Silva en Winston Gerschtanowitz, laat kijkers de laatste trends zien in lifestyle, reizen en gadgets. Eén van de sterkste punten in het business concept van Wannaves is de mogelijkheid voor fabrikanten om elke week de laatste productinnovaties te introduceren op televisie, in het hart van de doelgroep. De kijkers van Wannahaves TV krijgen hiermee de mogelijkheid om de laatste gadgets direct na afloop van het tv-programma te kopen. Deze zijn over het algemeen nog niet verkrijgbaar via andere kanalen en worden via de website van Wannahaves grotendeels aangeboden in een gelimiteerde oplage.