Ingezonden persbericht
persbericht
Themasessie van het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) op dinsdag 25
juni:
"Webmarketing tools en methodieken. Hoe bereik je de hoogste effectiviteit?"
.
Op dinsdagavond, 25 juni organiseert PIM een themasessie met als onderwerp
'Webmarketing tools en methodieken. Hoe bereik je de hoogste effectiviteit?'
.
Met het web slechts gebruikt als etalage, haal je er niet uit wat er in zit.
Maar welke hulpmiddelen staan ons ter beschikking om meer rendement te
verkrijgen? Hoe kunnen we efficienter en effectiever communiceren en zaken
doen via het web? Drie sprekers zetten uiteen hoe zij zorgen dat
webactiviteiten renderen.
Bas Raijmakers is director usability bij Lost Boys. Hij zal aangeven waarom
usability onderzoek tijdens elke fase van de ontwikkeling van nieuwe media
bijdraagt aan de effectiviteit. Tevens voorbeelden van de
onderzoeksmethodiek van Lost Boys en resultaten daarvan. Vervolgens
bespreekt Cor de Groot, directeur van Synergetics, een aantal cases op het
gebied van webmarketing tools en de belangrijkste keuzes daarbij voor
marketeers.
Tot slot Taco Nieuwenhuijsen, managing director van Kaboem. Hij gaat in op
de vraag hoe community management, coalitiemanagement en on-line marketing
management samengaan binnen één marktsegment en één marketingplatform en hoe
de voordelen goedkoper, meetbaar en evalueerbaar van on-line management
bereikt kunnen worden.
Deze praktijkgerichte en interactieve themasessie is dinsdag 28-05-02, van
18:00 - 21:00 uur bij SAS in Huizen.
Informatie en aanmelden: www.pimonline.nl
Met vriendelijke groet,
Drs. P. Verhaagen
PIM
(06-54 300 588)