Ingezonden persbericht
Nationale Telefonistedag 2002
Capelle a.d. IJssel - Op vrijdag 21 juni aanstaande organiseert organiseert Imtech ICT Communication Telematics Solutions BV uit Capelle a.d. IJssel de Nationale Telefonistedag®. Deze dag wordt alweer voor de vierde achtereenvolgende keer georganiseerd en is bedoeld om telefonistes van bedrijven en organisaties in het zonnetje te zetten. Behalve dat bedrijven hun telefonist extra aandacht geven, wordt deze dag extra luister bijgezet met een evenement dat door Imtech Communication SolutionsTelematics B.V. wordt georganiseerd. Het evenement wordt spetterend geopend door Manuela Kemp en Suzanne Klemann. Gedurende de middag Tijdens dit evenement zijn eenvinden vervolgens een aantal workshops geplandplaats, waarbij aandacht wordt gegeven aan de telefonistes en hun beroep. Ervaren trainers van Diverse sprekers van het in trainen van telefonistes gespecialiseerde bureau TELEPROFS zullen interessante items de revue laten passeren. De middag wordt afgesloten met een special guest die er voor gaat zorgen dat elke deelnemer vanaf dat moment gemotiveerd de telefoon gaat aannemen. Dit jaar vindt het evenement plaats in de Juliana congreszaal van Jaarbeurs te Utrecht.
De Nationale Telefonistedag® van 2002 wordt mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsoring AvayaVAYA Communication. Avaya is een wereldwijde marktleider en innovator in het ondersteunen van organisaties die afhankelijk zijn van superieure communicatie oplossingen om hun zakelijke doelstellingen te verwezenlijken., dat Avaya Communication -is de leverancier van Imtech Telematics voor totale geïntegreerde communicatie oplossingen voor spraak en data met haar Enterprise Class IP Solutions-portfolio marktleider is op het terrein van geïntegreerde spraak- en data-oplossingen. AvayaVAYA is de leverancier van Imtech Communication SolutionsTelematics B.V. voor haar totale geïntegreerde communicatie-oplossingencommunicatieoplossingen.
Dit jaar vindt het evenement plaats in de Jaarbeurs te Utrecht.
Waarom de Nationale Telefonistedag®
Het telefoonsysteem is het hart van elk bedrijf en voor de communicatie met klanten van enorm belang. De mate waarin een dergelijke voorziening binnen een organisatie functioneert is mede afhankelijk van het goed functioneren van gemotiveerd bedienend personeel. Juist deze medewerkers worden vaak vergeten. Daarom is het van groot belang om eenmaal per jaar het visitekaartje van het bedrijf aandacht te geven en in het zonnetje te zetten.
Er is een secretaressedag, dierendag, dag van de zorg, vaderdag, moederdag en vele andere dagen. Maar voor één van de belangrijkste medewerkers was er niets. Daar heeft Imtech ICT Communication SolutionsTelematics B.V. vier jaar geleden verandering in gebracht: de Nationale Telefonistedag®. In een zakenwereld waar Customer Relationship Management op dit moment een hot item is moet zeker deze beroepsgroep niet vergeten worden.
Dat de Nationale Telefonistedag® voorziet in een behoefte is ook vorig jaar weer gebleken. Ruim 100 personen deelnemers van vele bedrijven waren vorig jaar in De Kuip te Rotterdam aanwezig om deze dag bij te wonen. Ook dit jaar wordt weer een grote deelname verwacht.Uiteraard verwachten we dit jaar een nog grotere opkomst.
Thema: Telefonist(e) ... een swingend beroep!
21 juni 2002 is de dag van het begin van de zomer....! De tijd van barbecues, strandbezoek, een vakantie en al het andere gezelligs dat dit zonnige jaargetijde ons biedt. Hét moment om de telefoniste letterlijk in het zonnetje te zetten.
Voor het beroep telefoniste moet je van alle markten thuis zijn. Wij denken dat het een swingend beroep moet zijn, want welk bedrijf je ook belt, je krijgt altijd een vrolijke stem te horen.
Deelname
Elke telefonist(e) kan aan dit evenement deelnemen. Opgave middels een E-mail naar telematics@imtech.nl. óf via de website www.telematics.imtech.nl .