Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
DataDistilleries nieuwe versie DD Series 3.1 biedt bedrijven meer rendement op bestaande analytische omgeving
Nieuwe software stelt bedrijven in staat om analyseresultaten van SAS/SPSS te gebruiken in front offices voor betere bedrijfsresultaten
Amsterdam, 19 juni 2002 DataDistilleries, marktleider op het gebied van voorspellende, real-time analytische oplossingen, heeft vandaag de lancering van DD Series 3.1 aangekondigd. De nieuwe softwareversie omvat functionaliteit om resultaten van statistische softwaretools als SAS en SPSS optimaal te gebruiken binnen
DD Series. Deze resultaten kunnen nu door DataDistilleries Real-Time Suite worden gebruikt om meer omzet te genereren tijdens klantcontacten in call centers en webomgevingen. Met de nieuwe software kunnen bedrijven sneller investeringsrendement behalen op hun bestaande analytische omgeving.
Met DD Series 3.1 kunnen bedrijven de resultaten van reeds in gebruik zijnde statistische tools als SAS en SPSS inzetten in online communicatiekanalen. DD Series 3.1 biedt deze bedrijven een significant groeipad om de winstgevendheid van klanten te vergroten. Met de Real-Time Suite zijn bedrijven in staat de waarde van elk klantcontact te verhogen door modellen van klantgedrag en behoeften in te zetten in een real-time omgeving. Hiermee kunnen zij direct, op het moment van klantcontact, inspelen op elke mogelijkheid voor up-selling, cross-selling, klantbehoud en fraudedetectie.
Marcel Holsheimer, president en oprichter van DataDistilleries: "Veel organisaties hebben belangrijke inzichten verkregen met statistische software en zoeken nu naar nieuwe manieren om daar meer waarde uit te halen. Wij bieden hun een eenvoudige overstap, waarmee ze reeds aanwezige resultaten tijdens het klantcontact kunnen gebruiken binnen DataDistilleries real-time analytische software. Hierdoor kunnen ze bestaande bedrijfskennis toepassen in online kanalen en deze winstgevender maken. Ze kunnen bijvoorbeeld real-time aanbevelingen doen via de verschillende kanalen, gebaseerd op de hoogste waarde voor zowel de klant als het bedrijf. Daardoor zullen professionelere en meer winstgevende klantcontacten ontstaan en zullen de reeds gebruikte tools zich sneller terugverdienen."
Bovendien biedt DD Series 3.1 verbeterde ondersteuning voor bedrijven met zeer grote klantendatabases, dankzij een efficiënter en intelligenter gebruik van bestaande grootschalige infrastructuren. Tevens wordt het bedrijfsbreed en internationaal inzetten van de software beter ondersteund door het minimaliseren van netwerkverkeer. Klanten zullen hierdoor profiteren van een verbeterde capaciteit van Wide Area Networks en een betere aansluiting op hun gecentraliseerde computersystemen. Deze verbeteringen dragen bij aan DataDistilleries voortdurende streven de investeringskosten voor bedrijven zo laag mogelijk te houden.
###
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Over DataDistilleries
DataDistilleries is marktleider op het gebied van voorspellende real-time analytische oplossingen. Hiermee kunnen bedrijven de waarde van iedere klantinteractie maximaliseren. Met de software van DataDistilleries, DD Series, kunnen organisaties klantgegevens vanuit de gehele organisatie analyseren, om zo actuele klantprofielen te genereren. Deze profielen worden ingezet om via zowel traditionele als elektronische kanalen klantrelaties in real time te optimaliseren. De software kan worden geïntegreerd met alle beschikbare sales en marketing software. DataDistilleries heeft partnerovereenkomsten met marktleiders op het gebied van CRM en eBusiness, zoals Siebel Systems, BroadVision en Accenture. Tot DataDistilleries' klantenkring behoren toonaangevende organisaties zoals ABN AMRO, CenterParcs, DGZ-DekaBank, International Masters Publishers, Postbank (ING Groep), Spaarbeleg (Aegon) en Vodafone. Het hoofdkantoor van DataDistilleries is gevestigd in Nederland, daarnaast zijn er kantoren in Duitsland, Engeland, Frankrijk en België. Website:
DataDistilleries: Nathalie Hardijzer, tel.: 020-5620020 of e-mail: