AXIOS
Axios' antwoord op de rampspoed bij Peregrine
Edinburgh, Schotland - Grote opschudding in de wereldwijde markt voor
Help Desks en IT Service Management heeft Axios Systems ertoe gebracht
de introductie bekend te maken van het Product Exchange Program voor
gebruikers van Peregrine (inclusief Remedy ARS en Tivoli Service
Desk), Network Associates, Computer Associates en HP solutions.
Directeur Verkoop en Marketing Ailsa Symeonides: 'Axios onderkent de
huidige grote ongerustheid bij klanten door berichten over afnemende
ondersteuning van leveranciers en onzekerheid over
productontwikkeling. Beleidsvormers weten niet goed of ze de vruchten
kunnen plukken van de enorme bedragen die ze reeds hebben
geïnvesteerd.'
Om de druk weg te nemen en een echte alternatieve oplossing te bieden,
levert Axios de bekroonde assyst solution suite, samen met de
implementatie, voor een VASTE PRIJS gedurende een beperkte periode.
Sinds 1988 biedt Axios de op ITIL gebaseerde oplossing assyst aan. Deze oplossing is door klanten in het Help Desk Institute Vendor Survey twee jaar achtereen verkozen tot nummer één. Het hoofdkantoor van het financieel onafhankelijke bedrijf bevindt zich in Edinburgh, Schotland en er zijn kantoren in Noord-Amerika en Europa. Het bedrijf concentreert zich uitsluitend op Help Desks en IT Service Management, en heeft elk jaar een omzetstijging van 50% gerealiseerd.
Een van de grootste voordelen van assyst is dat het aansluit op de richtlijnen voor de beste methoden in de sector - de IT Infrastructure Library (ITIL) - waardoor het gebruikers een beproefde reeks processen biedt om hun IT-infrastructuur uiterst effectief te beheren. Marktanalist Gartner, die Axios een plaats in het 'Magic Quadrant' van topleveranciers toekent, bevestigde in zijn jongste rapport dat Axios 'nauw betrokken is bij ITIL-procesmethodologie'.
Assyst is uniek in de markt en was van meet af aan bedoeld als een
volledig geïntegreerde, volledige schaalbare oplossing, die de
flexibiliteit biedt om te voldoen aan alle uiteenlopende eisen van
grote organisaties in alle sectoren ter wereld. Tot de klanten behoren
Orange, MTV, Canadian Tire, Ingersoll Rand, Ernst & Young, Amersham,
DEKRA, ABN AMRO Asset Management en vele lokale en centrale
overheidsinstanties.
Mevrouw Symeonides voegt eraan toe: 'We hebben een trouwe
klantenkring, een bewijs van het feit dat Axios zorgt voor haar
klanten. Er is nóg een keuze mogelijk. Door de introductie van dit
Product Exchange Program is assyst nu een nog aantrekkelijkere optie
en haalbaar voor degenen die hun keuze voor een programmatisch
hulpmiddel wellicht moeten herzien.'
Website: www.axiossystems.com.
Contact informatie: (Media) Scot PR, +44 131 660 3608
18 jun 02 11:59