AXIOS

Axios' antwoord op de rampspoed bij Peregrine

Edinburgh, Schotland - Grote opschudding in de wereldwijde markt voor Help Desks en IT Service Management heeft Axios Systems ertoe gebracht de introductie bekend te maken van het Product Exchange Program voor gebruikers van Peregrine (inclusief Remedy ARS en Tivoli Service Desk), Network Associates, Computer Associates en HP solutions.

Directeur Verkoop en Marketing Ailsa Symeonides: 'Axios onderkent de huidige grote ongerustheid bij klanten door berichten over afnemende ondersteuning van leveranciers en onzekerheid over productontwikkeling. Beleidsvormers weten niet goed of ze de vruchten kunnen plukken van de enorme bedragen die ze reeds hebben geïnvesteerd.'

Om de druk weg te nemen en een echte alternatieve oplossing te bieden, levert Axios de bekroonde assyst solution suite, samen met de implementatie, voor een VASTE PRIJS gedurende een beperkte periode.

Sinds 1988 biedt Axios de op ITIL gebaseerde oplossing assyst aan. Deze oplossing is door klanten in het Help Desk Institute Vendor Survey twee jaar achtereen verkozen tot nummer één. Het hoofdkantoor van het financieel onafhankelijke bedrijf bevindt zich in Edinburgh, Schotland en er zijn kantoren in Noord-Amerika en Europa. Het bedrijf concentreert zich uitsluitend op Help Desks en IT Service Management, en heeft elk jaar een omzetstijging van 50% gerealiseerd.

Een van de grootste voordelen van assyst is dat het aansluit op de richtlijnen voor de beste methoden in de sector - de IT Infrastructure Library (ITIL) - waardoor het gebruikers een beproefde reeks processen biedt om hun IT-infrastructuur uiterst effectief te beheren. Marktanalist Gartner, die Axios een plaats in het 'Magic Quadrant' van topleveranciers toekent, bevestigde in zijn jongste rapport dat Axios 'nauw betrokken is bij ITIL-procesmethodologie'.

Assyst is uniek in de markt en was van meet af aan bedoeld als een volledig geïntegreerde, volledige schaalbare oplossing, die de flexibiliteit biedt om te voldoen aan alle uiteenlopende eisen van grote organisaties in alle sectoren ter wereld. Tot de klanten behoren Orange, MTV, Canadian Tire, Ingersoll Rand, Ernst & Young, Amersham, DEKRA, ABN AMRO Asset Management en vele lokale en centrale overheidsinstanties.

Mevrouw Symeonides voegt eraan toe: 'We hebben een trouwe klantenkring, een bewijs van het feit dat Axios zorgt voor haar klanten. Er is nóg een keuze mogelijk. Door de introductie van dit Product Exchange Program is assyst nu een nog aantrekkelijkere optie en haalbaar voor degenen die hun keuze voor een programmatisch hulpmiddel wellicht moeten herzien.'

Website: www.axiossystems.com.

Contact informatie: (Media) Scot PR, +44 131 660 3608

18 jun 02 11:59