AutoRai
18-6-2002
Met Opel naar Disneyland Parijs
Met de Opel Familie Promotie Actie bij de Opel dealers wordt de
samenwerking tussen de Duitse fabrikant en Disney heel tastbaar voor
de consumenten. Opel deelt namelijk 1000 Disney arrangementen uit en,
als klap op de vuurpijl, een Zafira met dvd systeem.
In totaal ontvangen 1 miljoen huishoudens een mailing met daarin
ondermeer een voucher. Deze voucher bevat een uniek nummer waarmee bij
de Opel dealer kan worden gecontroleerd of 1 van de 1000 arrangementen
is gewonnen. Als dit niet het geval is kan de consument door de
slagzin op de voucher af te maken meedingen naar de absolute
hoofdprijs: een Zafira met DVD systeem.
Met het DVD systeem in de Zafira is Opel pionier in zijn klasse. Opel
is het eerste merk dat een dergelijk systeem aanbiedt in een
gezinsauto bij uitstek. Het geavanceerde systeem biedt de
achterpassagiers de gelegenheid de absolute top van entertainment te
beleven. Op een comfortabele manier bovendien: met draadloze
hoofdtelefoons en afstandsbediening.
De actie van Opel met Disney is een logische. Beide merken spreken
dezelfde doelgroep aan en op 12 april jongstleden sloten Disneyland
Parijs en General Motors een overeenkomst waardoor Opel in volle
glorie te bewonderen is in het attractiepark. In de gloednieuwe Stunt
Show Spectacular schitteren verschillende Opels in een show vol actie
en autostunts. Dit alles vindt plaats in het nieuw geopende themapark
Walt Disney Studios.
De Opel Familie Promotie actie loopt van 10 juni tot en met 13 juli
voor het gehele land. Alle 249 dealers van het uitgebreide
dealernetwerk van Opel zijn aan de actie verbonden.