AutoRai

18-6-2002

Met Opel naar Disneyland Parijs

Met de Opel Familie Promotie Actie bij de Opel dealers wordt de samenwerking tussen de Duitse fabrikant en Disney heel tastbaar voor de consumenten. Opel deelt namelijk 1000 Disney arrangementen uit en, als klap op de vuurpijl, een Zafira met dvd systeem.

In totaal ontvangen 1 miljoen huishoudens een mailing met daarin ondermeer een voucher. Deze voucher bevat een uniek nummer waarmee bij de Opel dealer kan worden gecontroleerd of 1 van de 1000 arrangementen is gewonnen. Als dit niet het geval is kan de consument door de slagzin op de voucher af te maken meedingen naar de absolute hoofdprijs: een Zafira met DVD systeem.

Met het DVD systeem in de Zafira is Opel pionier in zijn klasse. Opel is het eerste merk dat een dergelijk systeem aanbiedt in een gezinsauto bij uitstek. Het geavanceerde systeem biedt de achterpassagiers de gelegenheid de absolute top van entertainment te beleven. Op een comfortabele manier bovendien: met draadloze hoofdtelefoons en afstandsbediening.

De actie van Opel met Disney is een logische. Beide merken spreken dezelfde doelgroep aan en op 12 april jongstleden sloten Disneyland Parijs en General Motors een overeenkomst waardoor Opel in volle glorie te bewonderen is in het attractiepark. In de gloednieuwe Stunt Show Spectacular schitteren verschillende Opels in een show vol actie en autostunts. Dit alles vindt plaats in het nieuw geopende themapark Walt Disney Studios.

De Opel Familie Promotie actie loopt van 10 juni tot en met 13 juli voor het gehele land. Alle 249 dealers van het uitgebreide dealernetwerk van Opel zijn aan de actie verbonden.