KLM
02/029
KLM PRODUCT NIEUWS
Tweede klm internet 4- daagse van start
Vier dagen lang aantrekkelijke tarieven voor bezoekers van www.klm.nl
AMSTELVEEN, 17 juni 2002 Vanaf 18 juni tot en met 21 juni 2002 biedt KLM de mogelijkheid om tegen speciale tarieven vluchten met KLM en KLM uk te boeken naar diverse Europese bestemmingen. Voor deze vluchten, die vier dagen lang alleen via www.klm.nl te boeken zijn, lopen de kortingen op tot 25% van het laagste reguliere Economy Class tarief. Bovendien wordt voor ieder online geboekt ticket tijdens de 'KLM Internet 4-daagse' 250 Air Miles cadeau gegeven.
In februari dit jaar hield KLM de eerste "KLM Internet 4-daagse". In navolging hiervan biedt KLM nu 14 Europese bestemmingen aan, met de volgende vanaf retourtarieven:
Londen Stansted¤ 85
Geneve¤ 89
Birmingham¤ 105
Madrid¤ 125
Lissabon¤ 135
Parijs¤ 139
Berlijn ¤ 155 München¤ 165
Zurich¤ 175
Göteborg¤ 175
Athene¤ 189
Milaan¤ 225
Bologna¤ 225
Turijn ¤ 225
Voorwaarden
De heenreis kan plaatsvinden vanaf 24 juni 2002, terwijl de terugreis uiterlijk op 31 augustus 2002 moet plaatsvinden. De retourtarieven zijn exclusief luchthavenbelasting en toeslagen. Er geldt een minimum verblijf van één zaterdagnacht en een maximum verblijf van één maand. Het ticket kan ook niet worden gewijzigd en geannuleerd. Bovendien is restitutie niet mogelijk. Voor deze actie geldt dat de capaciteit beperkt is.
Boeken via vernieuwde website
De tickets zijn te boeken via de geheel vernieuwde website van KLM. Deze is beschikbaar in 60 landen en tien talen, waaronder Nederland (www.klm.nl). Op de nieuwe site kan snel en gemakkelijk een reis worden gepland en geboekt. Alle online diensten van KLM zijn aangevuld met relevante productinformatie en overzichtelijk gerangschikt op de homepage, zoals de online dienstregeling, actuele vertrek- en aankomsttijden, KLM City Guide met toeristische informatie over diverse wereldsteden en vluchtgerelateerde gezondheidsinformatie. De beste actietarieven en speciale aanbiedingen -waaronder de 'KLM Internet 4-daagse'- zijn altijd te vinden op de homepage. Via een kosteloos abonnement op de KLM e-mail service kan men ook als een van de eersten de speciale aanbiedingen ontvangen.
Uitbreiding elektronische dienstverlening
Marco Visser, Vice-president KLM E-Business, zegt over de site: "Met de vernieuwde site willen we het elektronisch zakendoen met KLM verder verbeteren en uitbreiden. In de afgelopen maanden hebben we het aantal elektronische diensten sterk uitgebreid, zowel via www.klm.nl, als via E-ticketing en e-service centers op Schiphol. Hiermee willen we de diverse aspecten van het reizen - van plannen en boeken tot inchecken - ook elektronisch beschikbaar maken. De vernieuwde 'look & feel' s een eerste stap in het verder verbeteren van de site. Later dit jaar volgt een vernieuwde bookingtool".