Ingezonden persbericht
AMI partner Evangelische Omroep bij invoering CRM
Amsterdam, 31 mei 2002 - De Evangelische Omroep onderkent de noodzaak van
een goede relatie met zijn leden. CRM zal als middel daartoe worden ingezet.
Architects in Marketing Informatics (AMI), marktleider in database
intelligence voor Customer Relationship Management, is gevraagd om, als
partner van de Evangelische Omroep, de invoering van CRM te helpen
realiseren.
De Evangelische Omroep (EO) is een van de grootste publieke omroepen in
Nederland. Om deze positie te behouden, wil de EO de relatie en de
communicatie met haar leden verbeteren. Daarvoor wil men middels
CRM-technieken het inzicht in het ledenbestand vergroten en de communicatie
daarop afstemmen. De EO is hiervoor een partnership aangegaan met
CRM-adviesbureau AMI. Als eerste zal AMI samen met de EO een testomgeving
voor CRM inrichten. Daarin ligt de nadruk op het verbeteren van de
informatievoorziening, het verzamelen van bewijs voor deze nieuwe aanpak en
het ontwikkelen van relevante kennis en vaardigheden.