IXOS
IXOS-eCONtext laat in 1 oogopslag alle klanteninformatie zien
IXOS-eCONtext for mySAP CRM laat in één oogopslag alle
klanteninformatie van mySAP CRM zien
Nieuw product optimaliseert klantgerelateerde processen
München/Grasbrunn & Orlando, Fla., 5 juni 2002 - Vandaag kondigde IXOS
Software AG (NASDAQ: 'XOSY', NEUER MARKT: 'XOS'), een internationaal
gerespecteerde aanbieder van oplossingen voor het beheer van
eBusiness-documenten in systeemomgevingen tussen bedrijven, tijdens de
SAPPHIRE 2002-conferentie in Orlando aan dat IXOS-eCONtext for mySAP
CRM gebruikers in staat stelt front- en back-office-documenten en
-gegevens rechtstreeks te bekijken, in hun vertrouwde mySAP
CRM-gebruikersinterface. Dit omvat informatie afkomstig van
hostsystemen, SAP R/3-gegevens, e-mails, documenten afkomstig van
SAP-contentbeheer, evenals gegevens afkomstig van bedrijfsspecifieke
applicaties. Het IXOS-product integreert naadloos papieren documenten
en faxen met mySAP CRM. Dit stelt gebruikers van IXOS-eCONtext for
mySAP CRM in staat elk contact met de klant binnen enkele seconden
opnieuw op te roepen, van de eerste vraag tot het laatste
telefoongesprek, en snel vragen te beantwoorden. Bedrijven kunnen hun
klantgerelateerde processen te versnellen en hun algemene
dienstverlening verbeteren. IXOS toont deze oplossing van 5 tot 7 juni
op SAPPHIRE '02 in het Orange County Convention Center, stand 969.
De volledige geschiedenis van de interactie met de klant in een
duidelijk georganiseerde mapstructuur
IXOS-eCONtext for mySAP CRM integreert alle klantgerelateerde gegevens
en documenten afkomstig van verscheidene systemen, evenals papieren
documenten in de Customer Relationship Management (CRM)-oplossing van
SAP. Gebruikers kunnen de gegevens en documenten rechtstreeks in hun
vertrouwde mySAP CRM-gebruikersinterface bekijken. Doordat de gegevens
en documenten worden getoond in een hiërarchische mapstructuur is de
gezochte informatie gemakkelijk terug te vinden. De transactie van een
order kan duidelijk worden getraceerd, van de vraag van de klant tot
de offerte, tot de orderbevestiging, en tot de factuur. Gebruikers
gaan door de directories of gebruiken de standaardzoekdialogen om
individuele gegevens en documenten te zoeken. Zonder over te schakelen
naar andere systemen of zakelijke transacties kunnen werknemers alle
nodige informatie krijgen over de interactie van het bedrijf met de
klant. Dit is een eerste vereiste voor een optimale dienstverlening en
tevreden klanten.
Nauwe samenwerking met SAP AG
SAP AG en IXOS werken sinds het najaar van 2000 samen aan de
ontwikkeling van mySAP CRM. IXOS SOFTWARE AG voegt aan deze
samenwerking zijn jarenlange ervaring met en technische kennis over de
ontwikkeling van oplossingen voor bedrijfsdocumenten voor de
SAP-omgeving toe.
'IXOS-eCONtext for mySAP CRM is een voortzetting van ons engagement,
namelijk het aanreiken van totale documentoplossingen voor
SAP-klanten,' bevestigt Hartmut Schaper, Chief Technical Officer, IXOS
SOFTWARE AG. 'Het nieuwe product verleent mySAP CRM-gebruikers
gemakkelijke toegang tot documenten in leidinggevende systemen. Zo
kunnen ze sneller antwoorden op vragen van klanten.'
De IXOS-eCON Solution Suite
IXOS-eCONtext for mySAP CRM is een onderdeel van de IXOS-eCON Solution
Suite, die een volledige functionaliteit voor documentbeheer verschaft
en de bedrijfsprocessen versnelt, zowel binnen een bedrijf als tussen
bedrijven. Ze kan naadloos worden geïntegreerd in belangrijke
applicaties zoals SAP-oplossingen, MS Exchange, Lotus Notes, MS
SharePoint Portal Server, of bedrijfsspecifieke applicaties.
Over IXOS:
IXOS is een vooraanstaande internationale aanbieder van oplossingen
voor het beheer van bedrijfsdocumenten. IXOS-oplossingen beheren al uw
bedrijfsdocumenten en integreren deze documenten naadloos in uw on
line bedrijfsprocessen. Leidinggevende bedrijven uit verscheidene
sectoren hebben IXOS Software AG gekozen als hun strategische partner.
IXOS heeft ongeveer 1.850 geslaagde installaties over de hele wereld.
Ongeveer 1,4 miljoen gebruikers genieten van de voordelen van de
IXOS-oplossingen voor bedrijfsdocumenten. Naast zijn
productenportefeuille biedt IXOS een brede waaier aan diensten,
waaronder 24x7 ondersteuning en een internationaal team van
hooggekwalificeerde adviseurs.
Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met:
IXOS SOFTWARE AG
Christine Nelkowski
Bretonischer Ring 12
D-85630 Grasbrunn / München
Duitsland
Tel.: +49 89 4629-1482
Fax: +49 89 4629-1399
E-mail: christine.nelkowski@ixos.de
Dit persbericht is ook on line te lezen op:
http://www.ixos.com/en/press.
Informatie over het handelsmerk
IXOS(r) and IXtrain(r) zijn gedeponeerde handelsmerken van IXOS
SOFTWARE AG.
SAP, SAPPHIRE, mySAP, R/3 en alle andere hierin genoemde product- en
servicenamen zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van SAP
AG in Duitsland en verscheidene andere landen. (niet vermeld in het
bericht, en moet dus niet worden opgenomen)
Andere productnamen werden alleen gebruikt om die producten te
identificeren en kunnen handelsmerken van hun respectieve eigenaars
zijn.
05 jun 02 16:59