AVR

Nieuwe website van AVR wordt 3 juni in gebruik genomen - 3 juni 2002

Het afval- en milieuconcern AVR schakelt op 3 juni over op een nieuwe website. Het aantal bezoekers van www.avr.nl is de laatste jaren zo sterk toegenomen dat het tijd is om op nieuwe wensen in te springen. Het bedrijf laat hiermee duidelijk haar ambitie zien: heldere communicatie door productinformatie, up-to-date nieuws, financiële informatie en de laatste vacatures.
Maar met de website toont AVR ook haar maatschappelijke rol. Onder de rubriek Milieu & Informatie vindt men het laatste nieuws over de afvalbranche, informatie over wet- en regelgeving en diverse verwijzingen naar andere websites die informatie over afval, reiniging, milieu en recycling verstrekken.

Bezoeker centraal
De belangrijkste vernieuwing van de website is het centraal stellen van de vraag van de bezoeker. AVR heeft allereerst de behoeften van klanten geïnventariseerd. Het blijkt dat men graag wil weten wat AVR doet, waar het zit en bij wie ze met vragen terechtkunnen. Dit uitgangspunt vormt de basis van de vernieuwde website. Klanten kunnen op de homepage aangeven tot welke branche ze behoren en de website laat ze vervolgens de diensten zien die AVR specifiek voor hen in huis heeft. Daarnaast heeft AVR voor studenten, scholieren en andere geïnteresseerden in afval, reiniging en milieu een speciaal onderdeel ingericht.

Speciaal voor de media
AVR brengt met enige regelmaat pers- en nieuwsberichten uit. Met de nieuwe "Informatie op Maat" service blijven geïnteresseerden altijd op de hoogte van het laatste nieuws over AVR. Men stelt eenmalig het informatieprofiel samen en het laatste nieuws wordt vervolgens telkens per e-mail toegestuurd. Ook het downloaden van achtergrondinformatie is een stuk gemakkelijker geworden en vrijwel alle brochures en diensten kunnen on-line worden geraadpleegd.

Kaart van Nederland
Met behulp van de kaart van Nederland is het een stuk eenvoudiger geworden van alle AVR vestigingen adressen, telefoonnummers en routebeschrijvingen op te vragen.


---

---