Ingezonden persbericht

Persbericht

31 mei 2002

Vanco zet KPNQwest SWAT team op

~ virtual network operator biedt bezorgde multinationals een oplossing voor telecomproblemen ~

Als gevolg van de huidige problemen van de in moeilijkheden geraakte telecomaanbieder KPNQwest, heeft Vanco, de wereldwijde virtual network operator, een pan-Europees SWAT team opgezet. Dit team zal bezorgde multinationals met raad en daad terzijde staan.

"Het is teleurstellend om te zien dat een gerespecteerde infrastructuurleverancier zo in de problemen kan raken," zei Allen Timpany, CEO bij Vanco. "Als industrie moet onze eerste prioriteit echter zijn het herstellen van het vertrouwen van de eindgebruiker in onze gezamenlijk vermogen om het hoge serviceniveau te bieden dat zij van deze industrie gewend zijn en dat zij verdienen. Daarom hebben we een SWAT team opgezet dat snel kan inspelen op deze problemen."

"Het team bestaat uit zeer ervaren mensen die bijzonder worden gerespecteerd in de industrie. Doordat zij hebben meegewerkt aan het opzetten van belangrijke wereldwijde netwerken, begrijpen zij het beste met welke problemen zakelijke eindgebruikers te maken krijgen en kennen ze deze industrie als geen ander. Wij willen multinationals hiermee praktische en pragmatische adviezen en oplossingen bieden en hen helpen de problemen op te lossen waar ze nu mee worden geconfronteerd."

Het Vanco KPNQwest SWAT team zal de komende weken klaar staan en binnen één uur op iedere oproep reageren. Bedrijven kunnen contact met het team opnemen via +31 (0) 20 316 5243 of door een e-mail te sturen aan KPNQwest.help@vanco.nl.

(237 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE
Over Vanco
Vanco plc (FTSE: VAN) is een wereldwijde 'virtual network operator'. Haar belangrijkste service is 'Packaged Network Solutions'; een combinatie van datanetwerkbeheer, e-security en consultancy diensten. Vanco beheert momenteel netwerken voor klanten in 40 landen wereldwijd. Zij mag toonaangevende bedrijven zoals Grontmij, D-reizen, Ford Motor Company, Kenwood, Yakult, Christian Salvesen, FT Interactive Data, Jefferson Smurfit, Tenovis en Laura Ashley tot haar klantenkring rekenen.

In een complexe, dynamische en gedereguleerde telecommunicatiemarkt, biedt Vanco haar klanten op een duidelijke en objectieve manier advies. Doordat Vanco onafhankelijk is van carriers, kan zij inspelen op de toename in keuze, afname in kosten en verbeterde technologieën om zo voordelige, op maat gemaakte en value-added oplossingen te bieden.

Vanco is meerdere keren bekroond voor haar financiële succes en haar toonaangevende klantenservice. Zo werd Vanco s klantenservice onlangs in een onafhankelijk marktonderzoek gekozen tot de beste in de netwerkindustrie (Rhetorik 2002). Vanco was de enige onderneming die in het vierde kwartaal van 2001 een notering kreeg aan de 'main market' van de London Stock Exchange.

Voor meer informatie kunt u een bezoekje brengen aan de website van Vanco: http://www.vanco.nl

Voor verdere persinformatie, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met: Yvonne van Bokhoven of Viviane Brokerhof van LEWIS, het IT PR bureau: Tel: 0031 (0)43-356 69 56Fax: 0031 (0)43-356 69 55 E-mail:yvonnev/vivianeb@lewispr.com
Web site:http://www.lewispr.com

LEWIS Communications BV
Marketing and Media relations for Technology Companies Gaetano Martinolaan 95
6229 GS Maastricht

tel: +31 (0) 43 356 69 56
fax: +31 (0) 43 356 69 55
web: http://www.lewispr.com
e-mail: persinfo@lewispr.com