Ingezonden persbericht
-Persbericht-
Rotterdam, 30 mei 2002
www.luchtgevechtsleiders.nl gewaardeerd met een magneet
ARA heeft een magneet gewonnen voor de campagne 'Fighter controller 3', van de Koninklijke Luchtmacht. Het gaat om een geïntegreerde multimediale campagne, waarin via radio, print, en webvertising wordt gewezen op de actiesite www.luchtgevechtsleiders.nl.
Deze actiesite, ontwikkeld door ARA Interactive, is gericht op de beleving van het vak, en geeft informatie over wie (en hoe je) luchtgevechtleider kan worden. De site bevat verder enkele tests waarmee geïnteresseerden hun reactievermogen, beoordelingsvermogen en gezichtsvermogen kunnen 'testen'. De campagne is te zien op http://www.ara-clientzone.nl/luchtgevechtsleider/
ARA heeft had verder een nominatie voor www.chauffeurworden.nl, voor de Vakopleiding Transport & Logistiek. Ook hier is de site het kloppende hart van de campagne.
ARA Interactive bestaat nu een jaar en heeft al in diverse campagnes bewezen samen met andere onderdelen van ARA Groep meerwaarde te leveren door een consequent geïntegreerde multimediale aanpak. Klanten waar ARA Interactive voor werkt zijn o.a. de Luchtmacht (www.werkenbijdeluchtmacht.nl), KPN's I-mode (virale introductiecampagne), Zwisterleven (branded e-mail) en Opportunity (netwerk e-nieuwsbrief).
ARA Interactive is onderdeel van ARA Groep. De ARA Groep bestaat verder uit ARA Advertising voor het thematische gedeelte, ARA Direct Communication voor de een- op-een communicatie, ARA M/V voor arbeidsmarkt- en interne communicatie, ARA Dynamics voor actie- en beleveniscommunicatie en ARA Interactive voor interactieve communicatie.
- Einde PERSBERICHT-
Voor nadere informatie: (