Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
's-Hertogenbosch, 29 mei 2002
Dunck ontwikkelt online loyaliteitsprogramma voor CZ Actief in Gezondheid
Deze maand heeft Dunck online marketing (www.dunck.nl) CZ Klantenvoordeel
opgeleverd, een online loyaliteitsprogramma waarbij klanten van
zorgverzekeraar CZ exclusieve aanbiedingen krijgen aangeboden. CZ
Klantenvoordeel is een beloningsprogramma om klanten bij de CZ website te
betrekken, een vooruitstrevend imago te creëren, de wensen en behoeften van
CZ-klanten in kaart te brengen en om een lange-termijnrelatie met de klant
op te bouwen.
De exclusieve aanbiedingen zijn gerelateerd aan het thema `Actief in
gezondheid` en kunnen door CZ-klanten in de vorm van coupons vanaf de CZ
website (www.cz.nl) worden geprint of online worden verzilverd. De
aanbiedingen wisselen elke twee maanden om klanten betrokken te houden bij
het programma. In de eerste periode wordt samengewerkt met joint promotion
partners Prenatal, Landal GreenParks en het magazine Lekker Gezond.
CZ Klantenvoordeel wordt uitvoerig naar klanten gecommuniceerd. Zo heeft het programma een prominente plaats op de CZ homepage en wordt het uitgebreid in de CZ gezondheidskrant en speciale Klantenvoordeel flyers onder de aandacht gebracht. Klanten die niet beschikken over internet kunnen de voordeelcoupons eenvoudig ophalen bij een van de servicepunten van CZ.
EINDE PERSBERICHT
Noot voor redactie (