Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

's-Hertogenbosch, 29 mei 2002

Dunck ontwikkelt online loyaliteitsprogramma voor CZ Actief in Gezondheid

Deze maand heeft Dunck online marketing (www.dunck.nl) CZ Klantenvoordeel opgeleverd, een online loyaliteitsprogramma waarbij klanten van zorgverzekeraar CZ exclusieve aanbiedingen krijgen aangeboden. CZ Klantenvoordeel is een beloningsprogramma om klanten bij de CZ website te betrekken, een vooruitstrevend imago te creëren, de wensen en behoeften van CZ-klanten in kaart te brengen en om een lange-termijnrelatie met de klant op te bouwen.

De exclusieve aanbiedingen zijn gerelateerd aan het thema `Actief in gezondheid` en kunnen door CZ-klanten in de vorm van coupons vanaf de CZ website (www.cz.nl) worden geprint of online worden verzilverd. De aanbiedingen wisselen elke twee maanden om klanten betrokken te houden bij het programma. In de eerste periode wordt samengewerkt met joint promotion partners Prenatal, Landal GreenParks en het magazine Lekker Gezond.

CZ Klantenvoordeel wordt uitvoerig naar klanten gecommuniceerd. Zo heeft het programma een prominente plaats op de CZ homepage en wordt het uitgebreid in de CZ gezondheidskrant en speciale Klantenvoordeel flyers onder de aandacht gebracht. Klanten die niet beschikken over internet kunnen de voordeelcoupons eenvoudig ophalen bij een van de servicepunten van CZ.

EINDE PERSBERICHT

Noot voor redactie (