Ingezonden persbericht
persbericht
Themasessie van het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) op 28 mei:
"E-branding: andere regels dan in de fysieke wereld?".
Op dinsdagavond, 28 mei aanstaande organiseert het PIM een themasessie met
als onderwerp
'E-branding: andere regels dan in de fysieke wereld?'.
Elk traditioneel groot merk presenteert zich tegenwoordig op internet en
daarmee is het begrip 'E-branding' geboren. Het gaat de merkenbouwers echter
nog steeds om het overbrengen van merkwaarden en het tot stand brengen van
de gewenste associaties. Maar er moet rekening gehouden worden met een
specifieke aanpak en nieuwe inzichten. Drie sprekers zetten uiteen wat hun
ervaringen zijn.
Suzanne Ekel, European Brand Development Director bij Monster.com, was in
2001 M@rketeer of the Year. Zij is een 'brander' bij uitstek en zal een
uiteenzetting geven van de zeer effectieve en winstgevende oplossingen voor
Monsterboard.
Frank van Driest is directeur van Effective Brands. Zijn bedrijf is
gespecialiseerd in E-branding en hij vertelt over zijn ervaringen. Wat
willen we bereiken en hoe meten we dat?
Jose Evers was head of interactive marketing bij Heineken en is sinds
anderhalf jaar onafhankelijk communicatie adviseur. Hij geeft weer hoe
Heineken internet inzet om merken te bouwen en de relatie met de consument
te versterken.
Deze praktijkgerichte themasessie is dinsdag 28-05-02, van 18:00 - 21:00 uur
bij SAS in Huizen.
Informatie en aanmelden: www.pimonline.nl
Met vriendelijke groet,
Peter Verhaagen
PIM
Drs. P. Verhaagen
Tel. 035-6026758 (Quorum 0182-571345)
Fax 035-6029223 (Quorum 0182-573240)
Mobiel: 06-54 300 588