Ingezonden persbericht

persbericht

Themasessie van het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) op 28 mei: "E-branding: andere regels dan in de fysieke wereld?".

Op dinsdagavond, 28 mei aanstaande organiseert het PIM een themasessie met als onderwerp
'E-branding: andere regels dan in de fysieke wereld?'. Elk traditioneel groot merk presenteert zich tegenwoordig op internet en daarmee is het begrip 'E-branding' geboren. Het gaat de merkenbouwers echter nog steeds om het overbrengen van merkwaarden en het tot stand brengen van de gewenste associaties. Maar er moet rekening gehouden worden met een specifieke aanpak en nieuwe inzichten. Drie sprekers zetten uiteen wat hun ervaringen zijn.
Suzanne Ekel, European Brand Development Director bij Monster.com, was in 2001 M@rketeer of the Year. Zij is een 'brander' bij uitstek en zal een uiteenzetting geven van de zeer effectieve en winstgevende oplossingen voor Monsterboard.
Frank van Driest is directeur van Effective Brands. Zijn bedrijf is gespecialiseerd in E-branding en hij vertelt over zijn ervaringen. Wat willen we bereiken en hoe meten we dat?
Jose Evers was head of interactive marketing bij Heineken en is sinds anderhalf jaar onafhankelijk communicatie adviseur. Hij geeft weer hoe Heineken internet inzet om merken te bouwen en de relatie met de consument te versterken.
Deze praktijkgerichte themasessie is dinsdag 28-05-02, van 18:00 - 21:00 uur bij SAS in Huizen.
Informatie en aanmelden: www.pimonline.nl

Met vriendelijke groet,
Peter Verhaagen
PIM

Drs. P. Verhaagen
Tel. 035-6026758 (Quorum 0182-571345)
Fax 035-6029223 (Quorum 0182-573240)
Mobiel: 06-54 300 588