Ingezonden persbericht
Persbericht
StayinFront opent kantoor in België
Aanbieder van CRM-oplossingen breidt aanwezigheid in Europa verder uit
Antwerpen, mei 2002 - StayinFront, wereldwijd toonaangevend aanbieder van bedrijfsbrede CRM-applicaties, software voor beslissingsondersteuning en e-business-systemen, heeft een vestiging geopend in België. Tevens heeft de onderneming haar Europese implementatiepartner FrontApps overgenomen.
StayinFront Benelux NV is gevestigd in Antwerpen, en is het bewijs van de Europese expansieplannen van de onderneming. De Benelux-vestiging wordt geleid door Philippe Seghers, voormalig directeur van FrontApps.
"Onze directe aanpak in Europa verruimt en consolideert onze aanwezigheid in
een unieke markt, op het moment dat veel van onze concurrenten zich
terugtrekken," verklaart Thomas Buckley, CEO van StayinFront. "StayinFront is
wereldwijd een gevestigd merk. Een succes dat wij zowel toewijzen aan de
unieke architectuur van onze producten als aan onze voeling met de behoeften
vanuit markt. Wij leveren een hogere return on investment tegen lagere
kosten, door de combinatie van een snelle configuratie en implementatie en de
flexibiliteit om in te spelen op de snel veranderende behoeften van de
markt."
"StayinFront beoogt sterke langetermijnrelaties met haar klanten. Het
Benelux-kantoor betekent een aanvulling van onze solide producten met een
ruim dienstenaanbod en komt tegemoet aan de behoeften van onze Europese
klanten op het gebied van bedrijfsbeheer," aldus Philippe Seghers, general
manager van StayinFront Benelux.
"Door de overname van FrontApps wordt de groep uitgebreid met een sterk team
dat zichzelf technisch ruimschoots heeft bewezen," gaat Seghers verder. "De
Europese markt moet zich meer richten op de mobiliteitsproblematiek, zoals
CRM-applicaties op basis van GPRS. Snelle, betrouwbare en draadloze
internettoegang verhoogt de productiviteit van bedrijven. De technologie van
StayinFront ondersteunt GPRS."
Een aantal van 's werelds grootste farmaceutische en industriële bedrijven en
leveranciers van consumentengoederen gebruikt het CRM-systeem van
StayinFront. Het omvat Visual Elk voor bedrijfsbrede systemen, Panorama voor
gegevensanalyse, Pocket Elk voor mobiele CRM-toepassingen en Web Works voor
geïntegreerde e-businessoplossingen. Het systeem is rendabel, eenvoudig te
configureren en centraliseert het klantencontact op het gebied van verkoop,
marketing en klantenservice, al dan niet via het web.
Over StayinFront
StayinFront is wereldwijd een toonaangevend aanbieder van bedrijfsbrede
CRM-toepassingen, software voor beslissingsondersteuning en
e-business-systemen. Het productengamma van StayinFront omvat Visual Elk, de
vooraanstaande CRM-software van het bedrijf; Panorama, een krachtige
alleenstaande of geïntegreerde tool voor gegevensanalyse en
beslissingsondersteuning; Pocket Elk, een compleet CRM-systeem voor de
apparatuur rond het Microsoft Pocket PC Platform; en Industry Add-ins en
Add-inn-oplossingen voor specifieke toepassingen op het gebied van
bedrijfsbeheer. StayinFront biedt oplossingen die eenvoudig te configureren
en te implementeren zijn. Haar toepassingen centraliseren het klantencontact
op het gebied van verkoop, marketing en de klantenservice, al dan niet via
het web. Het hoofdkantoor van StayinFront is gevestigd in New Yersey in de
Verenigde Staten. De onderneming heeft vestigingen in Illinois en Maine (VS),
het Verenigd Koninkrijk, België, Australië, Singapore en Nieuw-Zeeland. Een
wereldwijd netwerk van implementatiepartners installeert en ondersteunt de
systemen van StayinFront.