Ingezonden persbericht
Natalie Rohlof versterkt Conclusion Communication-team
MAARN, 20020521 -- Maarn, 21 mei 2002. Conclusion Communication heeft Natalie Rohlof (25) benoemd tot marketing & communicatie consultant. In deze functie wordt zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling, realisatie en begeleiding van marketing- communicatie projecten in de ICT branche.
Drs. Natalie Rohlof studeerde af in Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Hierna heft zij in diverse marketing- en communicatiefuncties gewerkt bij zowel IBM Nederland als SAS Institute. Per 22 april is zij Conclusion Communication komen versterken.
Conclusion Communication combineert kennis van ontwikkelingen in marktsegmenten als ICT, openbare orde en veiligheid en utilities met marketing- en communicatievaardigheden. Vanuit dit snijpunt brengt Conclusion Communication vier diensten op de markt: marketing, projectcommunicatie, verandercommunicatie en dot.communication (internetmarketing). Voor alle diensten geldt dat ze alle vakmatige niveaus bestrijken: positionering, plan, planning en praktijk. Binnen deze diensten is Conclusion Communication een full-service bureau: alle disciplines van het marketing- en communicatievak worden ingezet, van imago-campagnes tot DM-acties.
Ingezonden persbericht