Blauw New Media
----------- PERSBERICHT ----------------
PinkRoccade wint Blauws Gouden Hengel
Breukelen, 14 mei 2002 Tijdens het ICT-arbeidsmarkt seminar van Blauw
Research heeft PinkRoccade de Gouden Hengel 2002 in ontvangst mogen
nemen. PinkRoccade was al 3 keer eerder genomineerd voor deze
onderscheiding in ICT-arbeidsmarktcommunicatie. De prijs wordt door
Blauw Research jaarlijks uitgereikt aan de ICT-werkgever die in het
afgelopen jaar de meeste vooruitgang heeft geboekt op bekendheid,
imago, voorkeur, en reclameherinnering. Met PinkRoccade waren ook
Belastingdienst/Centrum voor ICT en Ordina genomineerd. Beide hebben
genoegen moeten nemen met een Zilveren Dobber.
Met name de monobranding (alle werkmaatschappijen dragen nu de naam
PinkRoccade, BR), de berichtgeving over onze beursnotering en ook
zeker het feit dat we nog redelijk lang hebben geadverteerd heeft
bijgedragen aan deze resultaten, aldus Dirk Nijdam communicatie
manager van PinkRoccade. De winst die PinkRoccade heeft behaald op
bekendheid, voorkeur en reclameherinnering is heel belangrijk in een
periode waarin veel ICT-werkgevers een wervings- en communicatiestop
in acht hebben moeten nemen. Juist in een relatief rustige periode kan
enorme voorsprong worden behaald op de concurrentie.
Door de enorme groei in bekenheid (van 4% naar 23% spontane bekendheid onder ICT-professionals) belandde PinkRoccade op de vijfde plek in de ranking van meest bekende ICT-werkgevers in Nederland. De lijst werd aangevoerd door Getronics, die CMG van de eerste positie verdreef.
Top 5 meest bekende ICT-werkgevers
1 Getronics
2 CMG
3 Cap Gemini Ernst & Young
4 IBM
5 PinkRoccade
---
Noot voor de pers: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Jos Vink
josvink@blauw.com
0031-10-4000900
Blauw Research BV
Over Blauw: Blauw Research is het snelst groeiende onderzoeksbureau in
Nederland met 90 medewerkers en een omzet van 7 mln. Euro. Internet
staat centraal in de strategie van Blauw, een full-service
onderzoekspartner op het gebied van klant- en medewerkerrelaties,
corporate image, merk-, en communicatievraagstukken en (nieuwe) media.
Blauw is vooral actief in de IT-markt, telecommunicatie, financiële
services en e-business.
Disclaimer: "Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele
informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de
informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat
de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de
informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder
voorafgaand deskundig advies." © Blauw Research 2002