Gemeente Amstelveen

Nieuws

Aanpassing openingstijden Burgerzaken voor betere dienstverlening

De afdeling burgerzaken (voor reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels, huwelijk & partnerregistratie en dergelijke) wil u graag snel en goed helpen. Daarom zijn we steeds bezig onze werkwijze te optimaliseren.

Door de openingstijden enigszins te beperken kunnen wij de werkzaamheden van de afdeling efficiënter aanpakken. Het gevolg hiervan is dat wij u tijdens de openingstijden sneller kunnen helpen.

Met ingang van 15 mei 2002 zijn de openingstijden: Maandag en dinsdag van 8.30 tot 14.00 uur
Woensdag van 8.30 tot 15.00 uur
Donderdag van 8.30 tot 19.30 uur
Vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur

Tevens is de mogelijkheid om een afspraak te maken verruimd . Eerst was het alleen mogelijk om s morgens een afspraak te maken, nu kunt u gedurende de gehele openingstijd op afspraak terecht bij de afdeling Burgerzaken. Voor het maken van een afspraak kunt u bellen maandag tot en met donderdag tussen 8.30 en 17.00 uur en vrijdag tussen 8.30 en 12.30 uur, het telefoonnummer is 020-5404911.