Gemeente Amstelveen
Nieuws
Aanpassing openingstijden Burgerzaken voor betere dienstverlening
De afdeling burgerzaken (voor reisdocumenten, rijbewijzen,
uittreksels, huwelijk & partnerregistratie en dergelijke) wil u graag
snel en goed helpen. Daarom zijn we steeds bezig onze werkwijze te
optimaliseren.
Door de openingstijden enigszins te beperken kunnen wij de
werkzaamheden van de afdeling efficiënter aanpakken. Het gevolg
hiervan is dat wij u tijdens de openingstijden sneller kunnen helpen.
Met ingang van 15 mei 2002 zijn de openingstijden:
Maandag en dinsdag van 8.30 tot 14.00 uur
Woensdag van 8.30 tot 15.00 uur
Donderdag van 8.30 tot 19.30 uur
Vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur
Tevens is de mogelijkheid om een afspraak te maken verruimd . Eerst
was het alleen mogelijk om s morgens een afspraak te maken, nu kunt u
gedurende de gehele openingstijd op afspraak terecht bij de afdeling
Burgerzaken. Voor het maken van een afspraak kunt u bellen maandag tot
en met donderdag tussen 8.30 en 17.00 uur en vrijdag tussen 8.30 en
12.30 uur, het telefoonnummer is 020-5404911.