E-Plus en SNT tekenen intentieverklaring
SNT GROUP N.V.
08-05-2002 17:48
E-Plus en SNT tekenen intentieverklaring voor afhandelen klantencontact
Zoetermeer/Amsterdam 8 mei 2002. SNT Group NV bevestigt de ondertekening
van een intentieverklaring met de Duitse mobiele operator E-Plus om de
klantenservice over te nemen.
SNT zal de komende 6 tot 8 weken op basis van exclusiviteit gesprekken
met E-Plus, een 100% dochter van KPN en KPN Mobile, voeren om de customer
contact center activiteiten van E-Plus over te nemen. Hiermee bevestigt
KPN de positie van SNT Group als preferente leverancier van customer care
services en kan SNT Deutschland een belangrijke positie op de Duitse
facilitaire customer care markt verwerven.
Profiel SNT
SNT participeert in de ontwikkeling van CRM-concepten voor
opdrachtgevers. In haar customer contact centers geeft SNT uitvoering aan
deze concepten door opdrachtgevers via telefoon, e-mail, chat,
co-browsing en SMS bereikbaar te maken voor hun klanten. Uit deze
klantcontacten wordt met behulp van datamining technieken
managementinformatie gedestilleerd die opdrachtgevers kunnen aanwenden om
hun marketingstrategie verder in te vullen en duurzame relaties met
klanten op te bouwen. Met circa 15000 medewerkers verleent SNT vanuit 56
vestigingen in Nederland, Belgie, Duitsland, Denemarken, Noorwegen,
Zweden, Finland en Frankrijk jaarlijks goede service aan miljoenen
consumenten.
Einde bericht
Voor meer informatie over SNT kunt u contact opnemen met Erwin Beswerda,
tijdens kantooruren op telefoon 00 31 79 368 69 00 of fax 00 31 79 368 51
94. Buiten kantooruren op 00 31 610937427. E-mail ebeswerda@snt.com.
Onze adresgegevens zijn: Koraalrood 70, 2718 SC Zoetermeer, Postbus 182,
2700 AD Zoetermeer, www.snt.com