Ingezonden persbericht
Samenwerking TTG en Veritate Company voor Autovisie en FHM e-zines
Amsterdam, 06 mei 2002. De Telegraaf Tijdschriften Groep (TTG) heeft Veritate ingeschakeld voor de e-mail marketing activiteiten van de tijdschriften titels Autovisie en FHM. Beide titels zijn uitgebreid met een e-zine voor de lezers, respectievelijk Autovisie Preview en FHM Secret Pages genaamd. Voor Autovisie is daar een adverteerders e-mail nieuwsbrief aan toegevoegd. Conceptontwikkeling, implementatie en verzending van de 3 e-zines zijn toevertrouwd aan Veritate Company. Belangrijkste motieven voor de keuze van Veritate zijn de goede prijskwaliteit verhouding en de ASP tool VeritateMail waarmee TTG na implementatie zelfstandig uitvoer kan geven aan haar e-mail marketing activiteiten. De autoriteit van Veritate op het gebied van e-mail publishing en e-mail marketing wordt met deze opdrachtgever verder verstevigd.
Met de consumenten e-zines beoogt TTG een aantal concrete doelstellingen in te vullen. Zo wordt een waardevolle database aangelegd met relevante abonnee informatie. Deze database kan worden aangewend voor cross -en upselling activiteiten met andere TTG titels. Daarnaast wordt een impuls gegeven aan de losse verkoop van de nummers en aan het sitebezoek. Eenmaal op de website is de stap naar het nemen van een abonnement klein. De adverteerders nieuwsbrief van Autovisie wordt ingezet om de band met de trouwe adverteerders te verstevigen, titel informatie te verspreiden en advertentie inkomsten te stimuleren. FHM Secret Pages heeft inmiddels 15.000 abonnees. Autovisie Preview 13.000.
Veritate Company is het gespecialiseerde software & consultancy bedrijf voor e-mail marketing, e-mail e-publishing en e-crm. Naast de ASP software VeritateMail (uitgaande mail) en VeritateCRM (geautomatiseerde afhandeling van inkomende mail) levert het bedrijf uiteenlopende diensten zoals o.a. strategisch advies, conceptontwikkeling, direct e-mail campagnes, database analyse, content mediation en list services. Tot de klanten van Veritate behoren gerenommeerde uitgevers, mediabureaus en direct marketing organisaties. Onder het label Sapenda.com publiceert en exploiteert Veritate e-zines en e-mail nieuwsbrieven waarmee zij mediabureaus en bekende adverteerders bedient.
Ingezonden persbericht