---
Altitude Software tekent contract met SITEL
---
SITEL Central Europe implementeert uCI 2000 Plus-producten
van Altitude
Brussel, 05/02/2002
SITEL Central Europe heeft gekozen voor de uCI 2000 Plus-producten van
Altitude Software, leverancier van oplossingen voor Unified Customer
Interaction (uCI). SITEL Central Europe selecteerde de toepassing van
Altitude als beheersoftware voor klantinteractie en Customer
Interaction Management (CIM). SITEL Central Europe maakt deel uit van
SITEL Corporation, wereldwijd dienstverlener voor uitbestede
klantenondersteuning. De eerste installatie van uCI 2000 Plus vond
reeds plaats binnen SITEL in haar contact center in Brussel.
SITEL is wereldwijd dé contact center expert en ontwerpt, implementeert en beheert multichannel contact centers. De onderneming behandelt dagelijks meer dan 1.5 miljoen klantcontacten via telefoon, web, e-mail, fax en post. SITEL heeft 25.000 medewerkers in contact centers verspreid over 20 landen en biedt diensten aan in meer dan 25 talen en dialecten.
De keuze voor Altitude Software
Na een streng selectieproces in december 2001 kwam het productaanbod van
Altitude Software als winnaar uit de bus voor SITEL Central Europe. De
software komt volledig tegemoet aan SITEL's doelstellingen van verhoogde
productiviteit van de medewerkers, gedetailleerde rapportering en snelle
return on investment. Dankzij de snelle dienstverlening van Altitude
Software was SITEL's implementatie van uCI 2000 Plus in Brussel
operationeel in 3 weken zonder extra kosten.
"De oplossing van Altitude Software voor contact centers is flexibel en
uitgerust met de nodige uitbreidingsmogelijkheden. Ze laat ons toe op een
efficiënte manier een groter volume inkomende en uitgaande
klanteninteracties te behandelen zonder dat de wachttijd mee vergroot.
Bovendien integreert uCI 2000 Plus zowel telefonie, web als e-mail zodat
onze medewerkers alle nodige klanteninformatie op elk moment kunnen
raadplegen", aldus Eddy Van de Poel, Co-Managing Director SITEL Central
Europe.
"Om de kracht van ons product en de ROI-capaciteiten zo duidelijk mogelijk
aan te tonen, implementeerden we het uCI 2000 Plus-gamma binnen één van
SITEL's bestaande projecten. Daarna verzorgden we een aantal specifieke
ontwikkelingen voor SITEL die resulteerden in meer functionaliteit voor de
gebruiker. Na een intensieve evaluatie van het product koos SITEL Central
Europe voor Altitude's uCI 2000 Plus. Nu ons productengamma gebruikt wordt
door één van de grootste contact center outsourcing bedrijven ter wereld,
verstevigt Altitude Software haar positie als leidinggevend
softwareverkoper voor multimedia contact centers", aldus Luc Cavelier,
vice-president van Altitude Software in Noord en Centraal Europa.
Een strategisch duo
SITEL en Altitude Software bekleden beiden een toonaangevende positie in de
snel groeiende markt van multi-channel diensten voor uitbestede
klantenondersteuning. Beide bedrijven leveren een totaalaanbod
eCRM-oplossingen aan resultaatgeoriënteerde ondernemingen waarbij Altitude
Software's oplossingen voor multimedia contact centers gecombineerd worden
met de nationale en internationale contact center diensten van SITEL.
Dankzij de samenwerking met Altitude kan SITEL haar klanten toonaangevende toepassingen voor Universal Queue en Collaborative CRM aanbieden. Beide bedrijven zorgen zo voor een oplossing die hun klanten meer functionaliteiten, uitbreidingsmogelijkheden en ROI bieden.
"Dankzij de combinatie van de toonaangevende software van Altitude Software en de kwaliteit van onze dienstverlening in onze contact centers, kunnen we onze klanten vooruitstrevende multi-channel contact center diensten aanbieden die hen toelaten hechte klantenrelaties op te bouwen en te behouden", aldus Marc Jans, Co-Managing Director SITEL Central Europe.
---
END
---
Over SITEL Corporation
SITEL is wereldwijd een toonaangevend dienstverlener op
het vlak van de uitbesteding van klantenondersteuning.
SITEL's diensten laten bedrijven toe hun groei te
verstevigen door de prestaties van hun contact center te
verbeteren en hun klantenpotentieel te vergroten. In naam
van haar klanten ontwerpt, implementeert en beheert SITEL
multi-channel contact centers. De onderneming behandelt
dagelijks meer dan 1.5 miljoen klantcontacten via
telefoon, web, e-mail, fax en post. SITEL heeft 25.000
medewerkers in contact centers verspreid over 20 landen en
biedt diensten aan in 25 talen en dialecten. Surf naar
www.sitel.com voor meer informatie.
Over Altitude NV
Altitude Software (www.altitude.com) is een private
onderneming met verscheidene investeerders zoals Intel,
Insight Capital Partners, Nesbic, BNP Paribas en Hicks
Muse. De onderneming is een wereldwijde softwareproducent
van contact center-oplossingen. Het paradepaardje van de
onderneming heet Unified Customer Interaction (uCI).
Altitude Software werd opgericht in 1995 en heeft
verspreid over de wereld meer dan 400 klanten van alle
maten. Altitude Software (www.altitude.com) is een private
onderneming met verscheidene investeerders zoals Intel,
Insight Capital Partners, Nesbic, BNP Paribas en Hicks
Muse. Het bedrijf heeft 17 filialen in 14 landen.
Over Unified Customer Interaction (uCI 2000 Plus Suite)
Altitude's uCI is een kant-en-klare,
structuuronafhankelijke oplossing met support voor zowel
voice (inkomende en uitgaande gesprekken), IVR, e-mail,
fax, enz. uCI beheert en verbetert klantenrelaties in alle
mogelijke vormen van contact centers voor KMO's tot en met
grote multinationals. De oplossing is een kostenbesparende
beheertoepassing, ontwikkeld om de productiviteit van een
contact center te doen toenemen. UCI is makkelijk
integreerbaar, met zowel front end- als back end-systemen.
Zo wordt in een mum minimum van tijd return on investment
bereikt.
Voor meer informatie
SITEL Central Europe, Sarah Boni, Marketing Manager, tel
+32 2 713 96 85, sarah.boni@sitel.com
Altitude Software NV, Herman Roelandts, managing director
Benelux, tel +32 2 745 58 80,
herman.roelandts@altitude.com
Journalisten
NewsEngine PR, Sara Buytaert, tel +32 3 260 96 47 of +31
20 567 21 70, sara.buytaert@newsenginepr.com
Ref.:ALT0003-1D17D6