Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
DataDistilleries maakt meer klantspecifieke service mogelijk voor Vodafone in Nederland
Real-time analytische software helpt Vodafone bij optimaliseren dienstverlening aan klanten
Amsterdam, 29 april 2002 DataDistilleries, marktleider op het gebied van voorspellende real-time analytische software, heeft een overeenkomst gesloten met Vodafone in Nederland voor de aanschaf van de Real-Time Suite. Vodafone is één van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven in Nederland, en maakt deel uit van de wereldwijde Vodafone Group. De software stelt Vodafone nog beter in staat om specifiek op de klant gerichte aanbiedingen voor producten of diensten te doen op het moment dat de klant het bedrijf benadert. Hierdoor kan Vodafone haar klanten een optimaal op maat gesneden dienstverlening bieden.
De voorspellende real-time analytische software van DataDistilleries stelt bedrijven in staat om via alle communicatiekanalen de individuele wensen en behoeften van de klant te onderkennen en daar direct op in te spelen. De Analytical Suite helpt beter inzicht te krijgen in klantgedrag, zodat meer gepersonaliseerde marketingacties mogelijk worden. De Real-Time Suite zorgt dat op basis van actuele klantgegevens tijdens de klantinteractie binnen enkele seconden een klantspecifiek voorstel kan worden gedaan en de klant nog beter wordt bediend.
Vodafone Nederland zal DataDistilleries oplossing inzetten bij klantcontacten die door de klant zelf worden geïnitieerd, zoals tijdens telefoongesprekken met medewerkers van de afdeling Customer Services. Ook andere distributiekanalen, zoals bijvoorbeeld de website, kunnen van deze software gebruik maken. Vodafone heeft reeds eerder de Analytical Suite van DataDistilleries aangeschaft, en voegt daar nu de Real-Time Suite aan toe.
"Wij zijn verheugd dat dit vooraanstaande telecommunicatiebedrijf opnieuw voor DataDistilleries technologie heeft gekozen," aldus Marcel Holsheimer, President en oprichter van DataDistilleries. "Vodafone heeft klanttevredenheid zeer hoog in het vaandel, en heeft met onze software reeds haar klantrelaties via outbound communicatiekanalen verbeterd. Het inzetten van de real-time analytische software zal de onderneming helpen haar service nog verder te verbeteren."
###
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Over DataDistilleries
DataDistilleries is marktleider op het gebied van voorspellende real-time analytische oplossingen. Hiermee kunnen bedrijven de waarde van iedere klantinteractie maximaliseren. Met de software van DataDistilleries, DD Series, kunnen organisaties klantgegevens vanuit de gehele organisatie analyseren, om zo actuele klantprofielen te genereren. Deze profielen worden ingezet om via zowel traditionele als elektronische kanalen klantrelaties in real time te optimaliseren. De software kan worden geïntegreerd met alle beschikbare sales en marketing software. DataDistilleries heeft partnerovereenkomsten met marktleiders op het gebied van CRM en eBusiness, zoals Siebel Systems, BroadVision en Accenture. Tot DataDistilleries' klantenkring behoren toonaangevende organisaties zoals ABN AMRO, CenterParcs, DGZ-DekaBank, International Masters Publishers, Postbank (ING Groep), Spaarbeleg (Aegon) en Vodafone. Het hoofdkantoor van DataDistilleries is gevestigd in Nederland, daarnaast zijn er kantoren in de Verenigde Staten, Duitsland, Engeland, Frankrijk en België. Website:
DataDistilleries: Nathalie Hardijzer, tel. : 020 5620020 of e-mail: