WGGC
WGCC leden vallen in de prijzen
Leidschendam 24 april 2002 - Een vijftal leden van de
Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC) hebben op de Telecommercedagen
2002 een Award ontvangen.
PlantijnCasparie Teleservices won goud, Christal en HCN wonnen zilver,
Wolfson en ResponCis brons. Bovendien won Explore brons voor de
Telesales Team Trophy.
De bedrijven werden allen geprezen om hun hoogwaardige kwaliteit. De
WGCC verenigt de professionele callcenters, die zich, zoals nu ook
weer is gebleken, duidelijk onderscheiden door hun kwalitatieve
prestaties.
De WGCC vertegenwoordigt de zogenaamde facilitaire callcenters, die in
opdracht van derden telefonische en internet gerelateerde
dienstverlening verzorgen. De aangesloten leden van deze
werkgeversvereniging bieden werk aan zo'n 8000 medewerkers.
Doelstelling van de WGCC is de bundeling en behartiging van de
belangen van alle professionele callcenters in Nederland.
Kwaliteitsbewaking is voor deze jonge en snelgroeiende sector daarbij
van eminent belang. Daartoe worden initiatieven genomen op gebieden
als arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden, opleiding en
scholing.
Nadere informatie voor de pers
Dian van Leeuwen, secretaris van de WGCC
Telefoon 070-320 67 44 / 06-53 787 589
Herman Nieuwenhuis
Telefoon 06 53 58 60 57
26 apr 02 09:40