ENECO
COMMUNICATIE / PERSBERICHTEN
ENECO Energie wint zilver bij Nationale Contact Center Award 2002
Bij de uitreiking van de Nationale Contact Center Awards 2002 heeft
ENECO Energie deze week de tweede prijs in ontvangst mogen nemen voor
de categorie "Grote inhouse contact centers met meer dan 80 seats".
Sinds tien jaar worden deze awards aan organisaties uitgereikt. ENECO
Energie ontving de prijs voor de klantenservice, vanwaar alle
contacten met de huishoudelijke klanten plaatsvinden. De
klantenservice van ENECO Energie is nog geen twee jaar geleden opgezet
en deed dit jaar voor het eerst mee aan de Nationale Contact Center
Award (NCCA).
De organisatie van de awarduitereiking vindt de prijs hèt instrument
om de kwaliteit en kwantiteit van de call center branche in te kleuren
en inzichtelijk te maken. De afgelopen jaren hebben veel bekende
bedrijven de prijzen gewonnen zoals Telcom Direct, ABN AMRO, Exact,
SNT, BEN, FBTO en Libertel. De jury motiveert de prijsuitreiking aan
ENECO Energie met:
"ENECO Energie heeft een enorme inhaalslag gemaakt. Van een ambtelijke
organisatie naar een proactieve organisatie. Ze zitten midden in het
bouwen van nieuwe plateaus voor het onderhouden van klantencontacten
en zijn gestart met outbound-acties en speciale opleidingen."
ENECO is zeer blij met de prijs omdat de grote verandering die zij in
de afgelopen 2 jaar heeft doorgemaakt, de overgang van zes kleinere
geografische Klantenservices naar één nieuwe professionele
klantenservice waarbij de telefonische bereikbaarheid werd verbeterd,
één gratis voordeur werd gecreëerd en alle kanalen eenduidig werden
uitgevoerd en aangestuurd hiermee goed gewaardeerd wordt.
Disclaimer
Privacy statement