ENECO

COMMUNICATIE / PERSBERICHTEN

ENECO Energie wint zilver bij Nationale Contact Center Award 2002

Bij de uitreiking van de Nationale Contact Center Awards 2002 heeft ENECO Energie deze week de tweede prijs in ontvangst mogen nemen voor de categorie "Grote inhouse contact centers met meer dan 80 seats". Sinds tien jaar worden deze awards aan organisaties uitgereikt. ENECO Energie ontving de prijs voor de klantenservice, vanwaar alle contacten met de huishoudelijke klanten plaatsvinden. De klantenservice van ENECO Energie is nog geen twee jaar geleden opgezet en deed dit jaar voor het eerst mee aan de Nationale Contact Center Award (NCCA).

De organisatie van de awarduitereiking vindt de prijs hèt instrument om de kwaliteit en kwantiteit van de call center branche in te kleuren en inzichtelijk te maken. De afgelopen jaren hebben veel bekende bedrijven de prijzen gewonnen zoals Telcom Direct, ABN AMRO, Exact, SNT, BEN, FBTO en Libertel. De jury motiveert de prijsuitreiking aan ENECO Energie met:
"ENECO Energie heeft een enorme inhaalslag gemaakt. Van een ambtelijke organisatie naar een proactieve organisatie. Ze zitten midden in het bouwen van nieuwe plateaus voor het onderhouden van klantencontacten en zijn gestart met outbound-acties en speciale opleidingen." ENECO is zeer blij met de prijs omdat de grote verandering die zij in de afgelopen 2 jaar heeft doorgemaakt, de overgang van zes kleinere geografische Klantenservices naar één nieuwe professionele klantenservice waarbij de telefonische bereikbaarheid werd verbeterd, één gratis voordeur werd gecreëerd en alle kanalen eenduidig werden uitgevoerd en aangestuurd hiermee goed gewaardeerd wordt.

Disclaimer
Privacy statement