Ingezonden persbericht


persbericht

Met Katja Schuurman en Johnny de Mol naar exclusief artiestengala in kasteel

Vizzavi Star Challenge per SMS de glamour-wereld in

Amsterdam, 24 april Vizzavi introduceert op 1 mei de Vizzavi Star Challenge, een interactief SMS-spel waarmee het beste team een exclusief VIP-weekend met sterren in een romantisch kasteel wint. De Vizzavi Star Challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Glamago.com, Samsung, Universal Pictures en Universal Music.

Doel van de Vizzavi Star Challenge is dat er zich, via SMS, teams van acht spelers vormen. Deze teams beantwoorden per SMS allerlei vragen over sterren en sterrendom. Goede antwoorden worden beloond met punten en extra prijzen waaronder mobiele telefoons, hometheaters, DVD s, video s en CD s. In de slotronde, die 17 mei begint, moeten de spelers zoveel mogelijk vrienden en familie mobiliseren om per SMS op hun team te stemmen. Zo kunnen de spelers extra punten verdienen. Voor de stemmers zijn ook spannende prijzen te winnen.

Vizzavi denkt dat de Vizzavi Star Challenge voornamelijk door jongeren zal worden gespeeld (met name door meisjes van 14 tot 25 jaar) omdat deze doelgroep graag ervaringen deelt met vrienden, veel SMS verstuurt en geïnteresseerd is in alles wat te maken heeft met sterren, soaps en glamour. Vizzavi verwacht trouwens ook dat bestaande groepen als schoolklassen, sportteams, en collega s aan de Vizzavi Star Challenge zullen deelnemen.

Hoofdprijs: VIP-weekend inclusief groot Gala- event Het winnende team krijgt de ervaring van hun leven, want zij hebben de unieke mogelijkheid zich tijdens het grote Glamago gala-event voor een avond te scharen onder beroemde artiesten, impresario s, producers en journalisten. Het Glamago gala-event staat in het teken van de introductie van Glamazine: een nieuw magazine, gemaakt door de bij Glamago.com aangesloten sterren, onder wie Froukje de Both, Gordon, Johnny de Mol en Katja Schuurman.

Metamorfose
De winnaars ontmoeten Katja en Johnny boegbeelden van de Nederlandse glamourwereld - al eerder op de dag wanneer ze een heuse metamorfose ondergaan door een team van professionele kappers, visagisten en kleedsters. Ze zullen na het diner naar Kasteel Hooge Vuursche worden gebracht, waar ze eregast zijn op het Glamago gala-event. De winnaars verblijven de nacht in een 4-sterren- hotel. De volgende ochtend krijgen ze nog een verrassing van Katja en Johnny.

Campagne
Vizzavi voert een uitgebreide massamediale campagne voor de Vizzavi Star Challenge, waarvoor een nauwe samenwerking met Katja Schuurman en Johnny de Mol is aangegaan. Op 27 april ontvangen potentiële deelnemers een spannende e-mail met een bericht van Katja en Johnny, op
1 mei krijgen zij een tweede e-mail met daarin de oproep om mee te doen aan de Vizzavi Star Challenge. Aanmelden voor het spel kan telefonisch (0900-400 4001), per SMS (INFO naar 3001) of via het internet (www.vizzavi.nl). Op de website is alle informatie over de Vizzavi Star Challenge terug te vinden.

De Vizzavi Star Challenge begint op 1 mei, op deze datum start ook de campagne. Op de radio komen spotjes met Katja en Johnny, in print verschijnt hun handgeschreven uitnodiging. Handgeschreven boodschappen komen ook op viltjes en freecards. De campagne zal tot 17 mei lopen.

Samenwerking Glamago en Vizzavi
In maart 2002 lanceerde Vizzavi samen met Glamago.com de Glamago SMS dagboeken. Via deze nieuwe dienst kun je op je eigen mobiele telefoon de dagboeken lezen van allerlei bekende Glamago artiesten. Drie keer per week sturen artiesten als Aukje van Ginneken, Tanja Jess, Gordon en Johnny de Mol hun persoonlijke belevenissen naar je mobieltje.

Over Vizzavi
Vizzavi is een gezamenlijke onderneming van Vodafone, s werelds grootste onderneming in mobiele telefonie, en Vivendi Universal, één van s werelds grootste muziek- en entertainmentconcerns. Vizzavi legt zich als eerste vanaf zijn oprichting toe op mobiele diensten; informatie en entertainment via mobiele telefoons en pc s.

Over Glamago
Glamago is een jonge, snel groeiende Nederlandse onderneming, die unieke informatie en amusement levert met behulp van inmiddels 50 bekende Nederlanders. Glamago exploiteert een website, biedt streaming video van en door aangesloten artiesten, online product- en bedrijfspresentaties met bekende Nederlanders, en verzorgt gesponsorde SMS- en 0909-diensten. Op 31 mei introduceert het bedrijf Glamazine: een nieuw magazine, gemaakt door de bij Glamago.com aangesloten sterren. Op 1 juni ligt de Glamago Schoolagenda in de winkels.

Voor meer informatie en/of fotomateriaal:

Hanneke Zwierink
Communication Manager Vizzavi Nederland
Tel: 06 250 04 257
hanneke.zwierink@corp.vizzavi.net

Betty de Groot
Partner Glamago
Tel.: 020-68 536 37
betty.de.groot@glamago.nl
Met vriendelijke groet,