Altitude Software versterkt belang van "return on investment"
Ontwikkeling én implementatie tools en methodologie van
nieuw ROI-programma in nauw overleg met partners en
klanten
Brussel, 04/23/2002
Altitude Software, wereldwijd leverancier van oplossingen voor
contactcenters, lanceert het D-ROI-programma (Dynamic Return on
Investment). Klanten die deelnemen aan het D-ROI-initiatief genieten
een duidelijke en sterk gedefinieerde return on investment bij de
aanschaf van Altitudes oplossingen.
D-ROI omvat een unieke werkwijze speciaal ontwikkeld om een volledige
return on investment te garanderen bij de implementatie van een
beheeroplossing voor klantinteractie. Het initiatief symboliseert Altitudes
engagement naar zijn klanten.
Het programma begint met een schatting van de meerwaarde die de
implementatie van een uCI-oplossing (Unified Customer Interaction) met zich
zou meebrengen. Dat duurt ongeveer een week. De raming wordt uitgevoerd
door een consultant van Altitude. Daarna bepaalt Altitude de tijd nodig om
de investering terug te verdienen en werkt samen met de klant tot de return
on investment is bereikt.
Door ondernemingen te helpen bij het bereiken van return on investment
hoopt Altitude de toegevoegde waarde van zijn uCI-oplossing (Unified
Customer Interaction) te bevestigen. De uCI-applicatie is een kant-en-klare
toepassing voor de ondersteuning van alle kanalen - e-mail, web, fax, enz.-
in een contact centere, onafhankelijk van de uitrusting waarmee het werkt.
uCI bestaat uit een optimale combinatie van factoren die een minimale
investering vereisen voor maximale voordelen.
Het bedrijf creëerde tezamen met partners en klanten nieuwe
consultantdiensten voor de ontwikkeling van de tools en methodologie nodig
om return on investment te berekenen. Bovendien zal Altitude voor de
implementering van D-ROI samenwerken met een uitgebreid partnernetwerk. Het
programma zal eerst in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland en later in
heel de EMEA-regio beschikbaar zijn.
Het contact centere van Montepio Geral, een toonaangevende financiële
instelling in Portugal, bereikte 8 maanden na de productiedatum return on
investment. Dankzij het gebruik van Altitude's uCI kregen de
telemarketingcampagnes van Montepio Geral aanzienlijk meer gehoor.
Pedro Alves, marketing director van Montepio: "We zijn zeer tevreden onze
investering op zo'n korte termijn teruggewonnen te hebben. Dat bewijst dat
we met uCI de juiste keuze gemaakt hebben voor het bereiken van onze
bedrijfsdoelstellingen."
"De correcte en tijdige definitie van de doelstellingen, de identificatie
van de belangrijkste voordelen en onze belofte rond de implementatie van de
oplossing bevestigten het vertrouwen van de klant in hun investering. Zo
raakt ook de hele organisatie overtuigd van het nut van onze oplossing. Het
doorvoeren van een CRM-project vraagt een aanzienlijke investering. Het
D-ROI-programma bewijst onze verbintenis om die aankoop te valideren",
aldus João António Cardoso, vice-president marketing en strategie van
Altitude Software.
Voor meer informatie surf naar www. Altitude.com/roi.
---
END
---
Over Altitude NV
Altitude Software (www.altitude.com) is een private
onderneming met verscheidene investeerders zoals Intel,
Insight Capital Partners, Nesbic, BNP Paribas en Hicks
Muse. De onderneming is een wereldwijde softwareproducent
van contact center-oplossingen. Het paradepaardje van de
onderneming heet Unified Customer Interaction - (uCI).
Altitude Software werd opgericht in 1995 en heeft
verspreid over de wereld meer dan 400 klanten van alle
maten. Het bedrijf heeft 17 filialen in 14 landen.
Over Unified Customer Interaction (uCI)
Altitude's uCI is een kant-en-klare,
structuuronafhankelijke oplossing met support voor zowel
voice (inkomende en uitgaande gesprekken), IVR
(interactive voice response system), e-mail, fax, enz. uCI
beheert en verbetert klantenrelaties in alle mogelijke
vormen van contact centers voor KMO's tot en met grote
multinationals. De oplossing is een kostenbesparende
beheertoepassing, ontwikkeld om de productiviteit van een
contact center te doen toenemen. UCI is makkelijk
integreerbaar, met zowel front end- als back end-systemen.
Zo wordt in een mum van tijd return on investment bereikt.
Voor meer informatie
Altitude NV, Herman Roelandts, managing director Benelux,
Kolonel Bourgstraat 123 - 125, 1140 Brussel
Telefoon: 32 2 745 58 80, e-mail:
herman.roelandts@altitude.com
Journalisten:
NewsEngine PR - Sara Buytaert
België:
Museumstraat 12, bus 31 - 2000 Antwerpen
Tel: +32 260 96 47, fax: +32 237 23 25
Nederland:
Paasheuvelweg 26 - 1105 BJ Amsterdam
Tel: +31 20 567 21 70, fax: +3120 567 21 77
sara.buytaert@newsenginepr.com, GSM: +31 6 2440 36 35
Ref.:ALT0002-1CC51E