Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
TELECOMMERCE DAGEN UITGEGROEID TOT GROOTSTE EVENEMENT VOOR CRM, E-BUSINESS
EN CONTACTCENTERS
Op 23, 24 en 25 april vindt in de Jaarbeurs Utrecht de Telecommerce Dagen
2002 plaats. Het evenement is in drie jaar tijd uitgegroeid tot het grootste
evenement op het gebied van klantcontact en relatiemanagement. De
organisatie verwacht 7.000 bezoekers, die de verschillende onderdelen van
het evenement zullen bezoeken: het congres, de beurs en het gala.
Het evenement biedt tijdens de beurs en het congres een uitgebreid overzicht
van de laatste ontwikkelingen op het gebied van CRM, contactcenters en
e-business. Daarnaast is het evenement gericht op de informele contacten via
de netwerkborrels inde Telecommerce Community Club en het gala waar de
Nationale Call Center Award en de Plantronics Telesales Team Trophy
uitgereikt worden.
Beurs: vergelijkingen concurrerende applicaties en continu presentaties
noviteiten
De beurs biedt u noviteiten, services en producten van ruim 120 exposanten
bieden. Bezoekers krijgen in de Application Walk de unieke gelegenheid ¹live
draaiende¹ applicaties van verschillende aanbieders naast elkaar te
vergelijken. In de gratis toegankelijke inlooptheaters zullen
toonaangevende organisaties een update van de laatste ontwikkelingen
presenteren en de praktische inzetbaarheid hiervan.
3e Nationale Telecommerce Congres
Het Telecommerce Congres vindt plaats op de eerste beursdag, 23 april, in
Mediaplaza. Het centrale thema van het congres is dit jaar OEInteractief
klantcontact door integratie van kanalen¹. Gerenommeerde leiden de
congresbezoeker door de veranderende wereld van CRM, klantcontact en de
overschakeling van doelgroep- naar klantgroepdenken: Matthew M. Nordan,
Research Director Consumers eCommerce Europe, Forrester Research BV; Gerard
H.M. Wolfs, manager marketing research, Robeco Direct en DM-manager van het
jaar; Tobias A.M. Walraven, CEO, SNT Group NV; Daniel Ropers, managing
director, Bol.com; Jelle van Vliet, marketing director, Dell Benelux en Marc
de Swaan Arons, partner EffectiveBrands, founder of Unilever Interactive
Brand Centers USA
Awardgala: uitreiking Nationale Call Center Award en de Plantronics
Telesales Team Trophy
In het Event Centre in Aalsmeer zullen op 23 april tijdens een groots gala
de Nationale Call Center Award en de Plantronics Telesales Team Trophy
uitgereikt worden.
De Telecommerce Dagen vindt plaats in de Jaarbeurs Utrecht:
- De beurs is in hal 3 en 4, op 23 en 24 april geopend van 10.00 tot 17.00
uur en op 25 april van 10 tot 16 uur. De inlooptheaters zijn dagelijks
geopend van 10.30 tot 16 uur.
- Het Congres is op 23 april 2002, van 9.00 tot 17.30 uur, en vindt plaats
in Mediaplaza.
- Het gala vindt plaats op 23 april in het Event Center Aalsmeer, van 18.00
uur tot 23.30uur