---
KANA is eerste CRM-leverancier met contactcenter-oplossing
voor Microsoft .NET
---
Lier, 04/18/2002
KANA, vooraanstaand leverancier van CRM-oplossingen (customer
relationship management), maakt bekend dat het de toepassing KANA
Contact Center op de markt brengt op basis van het platform Microsoft
.NET. KANA Contact Center wordt een van de eerste CRM-toepassingen voor
Microsoft .NET, waardoor klanten van KANA volop gebruik kunnen maken
van de mogelijkheden die .NET biedt.
Microsoft .NET gebruikt het internet om softwaretoepassingen makkelijker te
doen samenwerken. Het platform belooft een vlottere integratie van en
tussen ondernemingen en creëert mogelijkheden voor een beter contact met
klanten en partners. Uiteindelijk zal KANA al zijn e-CRM-toepassingen
verhuizen naar het Microsoft .NET platform, waardoor bedrijven gebruik
kunnen maken van platforms die schaalbaar zijn en zich vlot kunnen
aanpassen aan de groei van het bedrijf.
KANA Contact Center is een toepassing voor contactcenters die meerdere
communicatiekanalen (telefoon, e-mail, internet, enz.) beheert. De
applicatie bundelt alle troeven van een moderne klantendienst - het
behandelen van vragen, het automatisch toegankelijk maken van antwoorden op
veelgestelde vragen, mogelijkheden tot selfservice, het inschakelen van
callcenter agents en het beheren van de workflow.
"Steeds meer bedrijven wenden zich tot KANA om de effectiviteit van hun
contactcenter te verhogen en de relatie met hun klanten te verbeteren, "
aldus Kris Bogaerts, district manager France & Benelux bij KANA. "Door KANA
Contact Center te upgraden naar Microsoft .NET, bevestigen we onze
voortrekkersrol inzake e-CRM-technologie."
---
END
---
Over Kana
KANA (NASDAQ: KANA) levert vooruitstrevende
e-CRM-oplossingen aan de grootste bedrijven ter wereld
waardoor die laatste hun klanten en partners beter kunnen
bedienen en begrijpen. De oplossingen drukken bovendien de
kosten in contactcenters en marketingafdelingen en
verhogen het resultaat. Dankzij een compleet aanbod van
customer relationship management-oplossingen - een
combinatie van KANA's e-CRM Architecture en
bedrijfstoepassingen - is KANA vandaag de snelstgroeiende
e-CRM-leverancier ter wereld. Dankzij het aanbod kunnen
gebruikers hun relatie met partners en klanten verbeteren
aangezien de interactie onafhankelijk is van plaats, tijd
en wijze - via alle kanalen, inclusief het internet,
e-mail of telefoon. Een greep uit KANA's belangrijkste
klanten: ADP, Chase, E-Trade, GAP, GM, HP, Kodak, Sony
Europe, TechTeam Europe, United Airlines, Verizon, en
Williams Sonoma. KANA is aanwezig in 22 landen wereldwijd
en kan rekenen op een wereldwijd netwerk van tientallen
partners. Voor meer informatie, surf naar www.kana.com
Voor journalisten
Kris Bogaerts, KANA, tel: +31 (0)20 666 1901, e-mail:
kbogaerts@kana.com
Claudia Mairböck, NewsEngine PR, tel: +31 (0)20 567 2170,
e-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com
Ref.:KANA0057-1C9992