Ingezonden persbericht
Persbericht
AMYYON INTRODUCEERT: CURSISTENVOLGSYSTEEM OP BASIS VAN CRM
Ondersteuning voor primair proces in alle soorten opleidingen.
Groningen, 16 april 2002 Amyyon, leverancier van klantvolgsystemen, introduceert tijdens de beurs Didacta, op 25 april 2002 de nieuwe versie van het Amyyon Cursistenvolgsysteem. Dit op CRM (Client Relationship Management) gebaseerde systeem biedt zeer brede ondersteuning voor de primaire processen bij organisaties in de markt voor training & opleiding.
Het Cursistenvolgsysteem biedt ondersteuning in het verkopen, plannen, uitvoeren, besturen, evalueren en factureren van opleidingen, trainingen en evenementen. Uniek aan het systeem is de brede ondersteuning in marketing, verkoop en de operatie voor zowel open opleidingen & standaard trainingen als voor in-company trainingen.
Michel van Zomeren, marketing manager bij Amyyon legt uit: De ondersteuning van open opleidingen richt zich met name op het vastleggen van trainingen en inschrijvingen, en de activiteiten die daarmee gepaard gaan. Het gehele proces wordt middels informatieaanvragen, inschrijvingen, resource planning tot en met facturatie ondersteund.
Daarnaast biedt het systeem mogelijkheden voor aanbieders van in-company trainingen. Van Zomeren: De ondersteuning van in-company trainingen richt zich tevens op de processen rondom acquisitie, offertes en ad hoc planning. Het uitbrengen en registreren van leads, offertes en orders vormt hierbij een belangrijk onderdeel. Op basis van de offerte of order kan een training worden ingepland waarbij gebruik gemaakt kan worden van zowel in- als externe resources. Op basis van de planning en de feitelijke uitvoering vindt facturatie en tevens declaratie plaats. Gezien het grote aantal activiteiten en betrokkenen worden zowel open opleidingen als in-company trainingen behandeld als projecten. Via een projectoverzicht wordt duidelijk welke acties reeds zijn afgehandeld en welke nog open staan.
Tijdens de beurs Didacta 2002 zijn op 25 en 26 april de mogelijkheden van het Amyyon Cursistenvolg-systeem te bekijken. Amyyon is op de beursvloer te vinden op stand 1.A.18.
Over Amyyon
Het Nederlandse Amyyon ontwikkelt en implementeert sinds 1988 klantvolgsystemen, zowel voor zakelijke als consumentgeoriënteerde toepassingen. Organisaties als Schouten & Nelissen, Boer & Croon, Telfort en Connexxion maken gebruik van de software van Amyyon. Meer informatie over Amyyon is te vinden op de website