---
CRM-leverancier KANA bespreekt resultaten van het eerste kwartaal van 2002

---

Telefoonconferentie via webcast op dinsdag 16 april a.s.

Lier, 04/04/2002

KANA (Nasdaq: KANA), vooraanstaand leverancier van CRM-software

(customer relationship management), heeft een telefoonconferentie via

webcast gepland op dinsdag 16 april a.s om de financiële resultaten van

het eerste kwartaal van 2002 aan te kondigen. KANA zal alle resultaten

bekendmaken na het sluiten van de markt diezelfde dag.

De telefoonconferentie, die via webcast kan gevolgd worden op www.kana.com

in de sectie 'investor relations', begint om 22.30u (CET), maar zal

aansluitend gedurende een week te beluisteren zijn op de website.


---
END

---
Over Kana
KANA (NASDAQ: KANA) levert vooruitstrevende
e-CRM-oplossingen aan de grootste bedrijven ter wereld waardoor die laatste hun klanten en partners beter kunnen bedienen en begrijpen. De oplossingen drukken bovendien de kosten in contactcenters en marketingafdelingen en verhogen het resultaat. Dankzij een compleet aanbod van customer relationship management-oplossingen - een combinatie van KANA's e-CRM Architecture en
bedrijfstoepassingen - is KANA vandaag de snelstgroeiende e-CRM-leverancier ter wereld. Dankzij het aanbod kunnen gebruikers hun relatie met partners en klanten verbeteren aangezien de interactie onafhankelijk is van plaats, tijd en wijze - via alle kanalen, inclusief het internet, e-mail of telefoon. Een greep uit KANA's belangrijkste klanten: ADP, Chase, E-Trade, GAP, GM, HP, Kodak, Sony Europe, TechTeam Europe, United Airlines, Verizon, en Williams Sonoma. KANA is aanwezig in 22 landen wereldwijd en kan rekenen op een wereldwijd netwerk van tientallen partners. Voor meer informatie, surf naar www.kana.com

Voor journalisten

Kris Bogaerts, KANA, tel: +31 (0)20 666 1901, e-mail: kbogaerts@kana.com

Claudia Mairböck, NewsEngine PR, tel: +31 (0)20 567 2170, e-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com

Ref.:KANA0056-1C35B6